Direktlänk till inlägg 12 december 2009

Jag har ont om tid...

Av Tanya - 12 december 2009 02:16

Hej hej bloggen! :) . Det var ett tag sen jag skrev här senast... Detta är på grund av att jag helt enkelt inte haft riktigt tid till det... Mammas modem fungerade inte av någon anledning, så hon lånar mitt modem för tillfället, och min mamma har suttit vid datorn nästan hela tiden, så jag har inte kunnat sitta vid datorn, och för att jag inte har haft så mycket tid över till datorn, har gjort andra saker...


Idag har jag inte vart i skolan på grund av att jag inte har mått bra... Men jag mådde bra senare idag. Idag så har jag och mamma storstädat. Sen så har jag åkt till Stockholm, och är nu hemma hos Avin och hon tjatar om att jag ska klia henne... Nej, jag orkar verkligen inte, vill bara blogga klart sen gå och lägga mig! Jag har inge lust att göra det... Aja, vi får se hur det blir med den saken... Jag gick nyss med på hennes skull att klia henne, men bara i 5 minuter, haha.


Kan även säga att jag har fixat mina naglar nu, och med det menar jag att jag har förstärkning på mina naglar, dom är mycket finare nu än vad det var innan, då det var 100% naturligt... Jag är egentligen en naturlig människa, men när det gäller mina naglar så vill jag inte ha helt naturligt, vill ha konst gjorda naglar då, haha :P . Det blev snyggt, jag blev nöjda med mina naglar :) . Men det var inte så speciellt billigt, det kostade 750 kr... Men det är bara första gången som det kostar så mycket, sen så kostar det 450 kr. Fast om man har brytit en nagel så kostar det 40 kr extra, men om man går bara dit för att fixa en enda nagel så kostar det 125 kr... Nackdelen är att om man sitter vid datorn varje dag, timme efter timme så spänns nageln, och då kan gelet spricka, alltså nagel förstärkningen... Tur att jag har lite ont om tid och inte är data freak då längre :) .


Snart ska jag lägga mig, så fort jag har skrivit klart detta inlägg, vill bara lägga till en sak. Tyvärr så kan inte Chelise heller träffa mig denna helg, hon har andra planer och kan inte ändra på dom, trots att hon vill... Vi har så otur när det gäller att träffas :( . Men vi får träffas en annan gång helt enkelt... Men som tur var så kunde hon snacka i telefon med mig idag, på hur länge som helst, och då menar jag några månader...


Men nu måste jag gå, ska klia Avins armar och/eller rygg, vi får se hur det blir med det, sen så ska jag lägga mig. Ni får ha det så bra och sköt om er!


Puss och kram! /Tani.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards