Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Frågor & Svar.

Av Tanya - 20 februari 2010 00:35

Hej hej bloggen. Jag tänkte skriva lite saker om mig innan jag går och lägger mig. Jag kopierade det från bilddagboken, fast jag använder ju den inte längre, loggade bara in för att kopiera den och sedan ändra vissa av dom svaren, eftersom mycket har förändrats.

 

OM JUST DIG



FULLSTÄNDIGT NAMN : Tanya K*******i
FÖDD : 29 juli 1990
BOR: Enköping

SMEKNAMN: Tani
FAMILJ : Mamma och syrran.
INTRESSEN : Sitta vid datorn, smsa mycket, blogga, vara med kompisar och så vidare.

SKOLA : Gymnasiet.


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:

SAKNAT NÅGON: Ja klart ja har:P
ÅNGRAT NÅGOT: Hmm... Antagligen? Eller ja, det har jag...
LJUGIT: Haha antlagligen, fast att ljuga är inte precis min grej :P .

SVIKIT NÅGON: Osäker, tror det...

KÄNNT DIG SÄMST : Nja, inte precis:P

GRÅTIT : Ja


SKRATTAT : Ja det också :) .

VARIT SJUK : Ja typ...

VARIT UTOMLANDS : Ja, jag var i Marocko då i ca 1 vecka :) .


KÄNSLOR:


GRÅTER DU OFTA: Nja... Vissa perioder, det beror på.

SKRATTAR DU OFTA : När jag är på humör så :P .

KÄNNER DU DIG JUST NU: Trött, kissnödig, ganska glad.

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Hyfsat bra, det har vart upp och ner ibland.
HAR DU FUNDERATT PÅ SJÄLVMORD: Japp, massor med gånger, i alla fall förut, men inte längre:)

HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Aa tror det :P


KÄRLEK:


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Nej...

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Förut var jag sån, men inte längre (tack och lov) :)

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Jaa klart :D
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja det gör jag :) .

ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nej, tack och lov!

OM JA, VEM : Ingen som sagt.

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: Ingen alls...

HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: Vilken fråga... Inga!
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Oh ja, massor med gånger.

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
Antar väl det...

VILKA SORTS KILLAR GILLAR DU: Snälla, romantiska, roliga, smarta, omtänksamma trogna och förstående killar:)

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Självklart är insidan viktigast, men då väller jag hellre söt än het faktiskt :P.

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
Haha, han ska va längre än mig i alla fall :P

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Det spelar inte så super stor roll, men helst brunett(A). Men som sagt, insidan är viktigast:)


UTSEENDET PÅ DIG:



BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett :)

ÖGON FÄRG: Bruna.

LÅNGT ELLER KORT HÅR : Hmm... Lite längre än axel långt hår just nu.

SNYGG ELLER FUL:  Söt :D

NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Personligheten: Ja rätt så :) . Utseende: Ja, men de finns vissa delar jag inte är nöjd med:P

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ja faktist :)

ELLER TVÄRTOM?: Inte till mig, inte vad jag vet i alla fall :P
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:  Haha nej inte precis:P

HAR DU LÅNGA NAGLAR: Japp, nästan alltid faktiskt :)

SMINKAR DU DIG: Japp, men inte överdrivet mycket smink, och inte överdrivet ofta heller.

VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN? Jo klart jag är, man man vill ju känna sig extra fin :D

Så nu ska jag gå. Ska gå och lägga mig. Men nu känner ni mig lite bättre i alla fall ;) . Ha det så bra. Sov så gott och godnatt. /Tani.


 
 
Anna

Anna

20 februari 2010 12:55

Tack va snällt! :)
Din blogg är också jättefin, gillar den! :)

http://annaelisabethnygren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards