Alla inlägg under mars 2010

Av Tanya - 30 mars 2010 22:02

Hejsan bloggen! :) .
Idag har jag vart i skolan och i kyrkan.
Jag trivs verkligen i kyrkan ^^ .
Jag har bestämt mig, ikväll ska jag verkligen gå och lägga mig tidigare!
I cirka över 1 månad har jag sovit dåligt. Min stackars kropp ropar på hjälp.
Nu ska jag lyssna till min kropp, i alla fall när den ropar på hjälp, haha :P .
Jag är inne på msn nu och chattar med Malin.

Värst vad hon var pratglad då när hon ska precis gå och lägga sig, haha!
Inte för att jag har något emot det, det är bara trevligt att hon vill snacka

och är social, speciellt nu när jag är på ganska bra humör.
Jag har vart på bra humör hela dagen idag :)


Jag ser fram emot imorgon, då blir det krykan igen. Wiie ^^ .
Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om nu haha.
Men nu så måste jag gå om jag ska hinna lägga mig i tid.
Men ni får ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram. /Tani :) .

Av Tanya - 30 mars 2010 14:23

 Hej hej bloggen. Just nu så är jag i skolan.
Aj jag har ont i foten, hälen   . Jag har skoskav där, usch!

Inte kul. Jag har inte kunnat gå normalt idag  :O . Inte kul. Igen!
Suck, palla ha en lektion till... Jag vill gå hem, eller snarare åka hem.
Kan ju knappt gå :/ . Det tar bara ca 5 min att gå till matsalen och det gör jätte ont att gå då och kan knappast gå normalt... Då kan jag knappast hem!
Det tar ca 25-30 min att gå hem ju. Så nej tack, jag får ordna med skjuts istället. Känns skönt att blogga, hihi   .
Jag har sovit gott dom 2 nätterna i min nya sköna säng!
Jag vill knappast kliva ur sängen då ju :P . Jag tror att den är 120 cm i bredden.
Men men, man måste ju ta sig upp och gå till skolan som vanligt.
Det är en riktig nice och skön säng ska ni veta!  ;) .
Jag vet typ inte vad jag ska blogga om mer nu, haha.
Fast jag vill ju blogga, men jag vet inte om vad :O .


Hahahahaha håller på och dör av skratt nu. Jag och en klass kamrat pratar om vad hon ska skriva i sin blogg och då ger dom andra henne sjuka förslag (våra klass kamrater) och säga saker som att hon har haft hårt sex i toaletten och massa annat perversa saker. Men det är ju inte sant, så det vore bara skumt att säga så och det vore en lögn ^^ .


Men nu ska jag gå. Har ju ingen aning om vad jag ska blogga om.
Sorry, idag är jag små boring   .


Haha igår skrev jag historens kortaste inlägg för att vara mig, men jag hade ju typ jätte bråttom då ju. Jag hade en lektion kvar och skulle precis börja då.


Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram /Tanya.   

Av Tanya - 29 mars 2010 15:06

Hejsan bloggen. Jag är i skolan just nu och vägrar att gå hem just nu på grund av vädret :P . Det spöregnar ju ute, usch!!   . Haha aw vilken söt min det var ^^ . Ska nog kanske börja använda söta smilysar via bloggen lite oftare, vem vet? :) .

Hoppas det slutar att regna kl 4 för då måste jag hem, dom stänger ju här...
Men nu så måste jag tyvärr gå. Det blev ett kort inlägg.
Har lektion nu, buuhuu! :'( .

Men vi hörs! Puss och kram /Tani.

Av Tanya - 28 mars 2010 20:04

Hej hej alla där ute. Idag har jag gått upp, duschat, hjälp mamma med lite grejer och sen så har jag fått en ny säng idag! Wie, äntligen! :D .
Jag har väntat på detta så länge, i flera månader...
Det ska tydligen ta upp till 4-5 veckor innan kroppen vänjer sig, så från början så kan det kännas obehagligt och konstigt att sova i en ny säng har jag hört...
Sen så har jag fixat mina naglar idag och så :) . Det blev fint som vanligt

och jag blev nöjd ^^ .

Förresten. Alla ni som vill som vill lära känna mig eller är nyfiken angående något, vill ställa frågor eller helt enkelt vill snacka eller är uttråkad, så adda min andra msn som jag i vanliga fall inte brukar använda.
Tycker jag om dig och verkar du vara en snäll och trevlig person så får du min

"riktiga" privata msn där jag loggar in varje dag.

Här är min msn som jag inte brukar använda, men som jag använder just nu.
Adda mig nu om du vill. Vi kan prata om i stort sätt vad som helst, jag är oftast social och trevlig. Du har ingenting att förlora på detta :) .
Så ta och adda mig nu medans jag "erbjuder" det, jag brukar annars

i vanliga fall vara försiktig med vem jag ger ut min msn till, men just nu så

får vem som helst adda mig.

Adda mig här ---> Tanya__90@hotmail.com

Men nu ska jag gå och se om någon addar mig :) .
Ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram /Tanya.

Av Tanya - 27 mars 2010 12:13

Hej bloggen. Usch vilket dåligt humör jag var i morse och jag är fortfarade lite på dåligt humör... Men det har blivit bättre nu :) .
Jag hoppas bara att ilskan och det dåliga humöret inte kommer tillbaka sen...
Jag märkte även i morse att jag är ensam hemma, skönt! :) .
Det är inte alltid lätt att vara glad och vara på bra humör när man känner sig ledsen och ensam... Jag hoppas att detta löser sig på något sätt.
Imorgon så ska jag fixa naglarna, äntligen!
Jag tänkte i alla fall blogga på min andra blogg nu, där jag inte har bloggat i evigheter på grund av att den är allt annat än klar...
Vilken blogg det är, det får ni inte veta. I alla fall inte än ;) .

Jag ska nog kanske lyssna på musik, sen gå och kolla på tv och så småning om gå och duscha... Men ni får ha det så bra och sköt om er!

Puss och kram /Tani.

Av Tanya - 25 mars 2010 22:11

Hej bloggen. Det är så mycket känslor som går runt om kring mig just nu...
Jag känner mig trasig och allt annat än hel och lycklig...
Men jag måste hålla hoppet vid liv och försöka, annars så kommer jag att förlora allt... Jag orkar i stort sätt inte med någon just nu... Ignonerar folk på msn och så vidare... Jag känner mig så svag och orkelös så ofta...
Jag gråter inombords. Nästan varje dag. Ska det behöva vara såhär?
Ska jag behöva må såhär? Allt detta på grund av att mitt förflutna förföljer mig

och försöker att krossa mig och det gör så ont...
Jag brukar gråta regelbundet. Det är ett mirakel för mig om det går en hel månad utan att jag gråter. Det är inte ofta som det händer, men det har hänt.
Jag behöver förändringar och ett mirakel i mitt liv.
Till och börja med så skulle jag vara nöjd och det skulle betyda oerhört mycket för mig om det fanns någon som verkligen kunde se mig i mitt inre och verkligen förstå mig, mina tankar, mina känslor och smärtan och sorgen som jag upplever...
Men tyvärr så finns det inte någon som gör det...
Det är delvis därför jag håller mycket för mig själv och föredrar att vara ensam än att vara omringad av en massa människor, människor som kanske bryr sig, men inte förstår eller ser mig...
Mitt liv är som en berg och dalbana.

Jag orkar inte blogga mer nu. Ska fortsätta att lyssna på lite musik, fundera och sen ta min sista medicin, ta bort smink och lägga mig...
Men ni får ha det så bra. Hejdå /Tanya.

Av Tanya - 25 mars 2010 15:41

Hejsan! Just nu är jag i skolan och bloggar.
Jag ska nog gå hem snart. Dom stänger ju här snart, runt kl 4.
Samtidigt som jag bloggar så surfar jag och samlar poäng :) .
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på Ghost Whisperar som börjar

kl 20:00 och pågår till 22:00. Det är 2 avsnitter i rad och det är på tv400.
Jag älskar den verkligen och ser fram emot torsdagar endast av den anledningen. Sen så tänkte jag ta det lite lugnt, kolla på inspelar Våra bästa år och sen lyssna på musik och så.

Åh vad otur jag har! Ena nageln (långfingret, högra handen) håller på och går av helt. Alltså förstärkningen. Det är dags att fixa mina naglar nu på söndag.
För att jag inte ska göra illa de fingret eller bryta sönder nå nagel så har jag

plåster på de fingret nu :( :P .

Men nu ska jag gå, vet inte vad jag ska skriva mer nu.
Jag ska i alla fall gå hem snart.
Men ni får ha det så bra och sköt om er.
Puss och kram! /Tanya.   

Av Tanya - 24 mars 2010 22:36

Hej hej bloggen! Kul att jag har fått hela 18 besökare idag

när jag inte ens har bloggat i 2 dagar :O .
Det uppskattar jag väldigt mycket, speciellt när jag inte ens har

samlat poäng, alltså så att jag får fler läsare.
Har inte orkar dom senaste dagarna men endå så var min

statistik högt :D .

Däremot är ni grymt dåliga på att kommentera!
Seriöst, ni får se till att bli bättre på det! :P .
Idag mår jag mycket bättre.
Jag har vart i skolan och sen i kyrkan idag.
Dom bad för mig, det var skönt :) .
Jag känner mer hopp nu, det gör jag oftast när jag själv ber eller

när andra ber för mig.
Jag har bara inte alltid den orken eller styrkan att be ibland...
Men det är mänskligt och naturligt, man kan inte orka

be hela tiden, dygnet runt.
Ibland känner man sig mållös och vet inte ens vad man ska säga/be om...
Jag har i alla fall insett att jag har vart ledsen dom dagarna

utan att riktigt veta varför på grund av att jag har förträngt en grej

i flera år...
Det förflutna förföljer mig om man säger så...
Det handlar om min pappa. Jag har inte träffat min pappa i snart 15 långa år

och fortfarande så har jag känt mig sårad och övergiven.
Det är ju inte så konstigt att jag känner så, han vill ju inte ha något

med mig att göra...
Men jag måste bearbeta detta och förlåta honom och gå vidare med mitt liv.
Annars så skadar jag bara mig själv och då kommer jag fortsätta att vara ledsen och sårad och vilja strunta i alla och isolera mig själv som

jag har gjort hittills...

För jag har byggt upp en mur runt om kring mig.
Den muren är så stark och ogenomtränglig att jag själv knappt

kan ta mig igenom den och det är läskigt...
Det skrämmer mig helt enkelt...
Därför får jag ändra på mig. Det kanske kommer

ta sin lilla tid med det blir det värt i slutändan :) .

Men nu ska jag gå. Ni får ha det så bra och sköt om er!

Puss och kram. /Tani :) .

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards