Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Sola :)

Av Tanya - 25 maj 2010 22:10

Hejsan! Gissa vad? Cesar is back! :D   .
Vi började att smsa sent igår kväll och smsade tills typ 01:30 hihi...
Jag blev rätt så trött i skolan kan jag säga er. TROTS att jag försov mig så har jag endast sovit 6 timmar i natt. Men det var lätt värt det, min underbara Cesar kom ju tillbaka efter nästan 3 hela veckor!! Jag är hellre liksom trött men glad än pigg och ledsen... Eller vad säger ni? Håller ni med mig? ;) .

Vi pratade om hur mycket vi hade saknat varandra, att vi älskar varandra jätte mycket och sånt. Sen så sa jag även att vi aldrig mer får vara ifrån varandra sådär länge igen, i alla fall inte på ett bra tag! Så nu får vi se till att ta igen lite och snacka med varanadra och så :) .

Idag har jag vart i skolan, sen efter skolan så hämtade mammas väninna mig och hon körde mig och mamma till där fejk solen finns! Haha, solarium med andra ord ;) . Det var så himla varmt där... Man började att svettas nästan direkt så fort man bara lägger sig ner där i solariumet. Det räckte med att sola 9 minuter för min del, fick pytte lite färg och svettades verkligen jätte mycket...
Mamma och hennes väninna solade också. Mammas väninna solade i hela 18 minuter! Hon som är van vid att sola mycket och regelbundet, till och med hon tyckte att det vart för mycket, så det var verkligen varmt!
Jag ska sola imorgon också efter jag har gått till kyrkan :) .
Först så är det skolan som gäller som vanligt, sen kyrkan och sen så ska jag sola!
Fast den hära gången så ska jag inte sola i det dära otroligt varma solarium som jag var i idag, utan jag ska gå till ett annat ställe där det är "sämre" och mindre varmt. Där jag kan sola i ca 15-20 minuter istället för 9 minuter :P .
Se efter jag hade solat så kom jag hem och tog det lite lugnt och så, sen så duschade jag såklart ;) .

Usch vilket tråkigt väder det var idag :( . Jag hoppas att vädret blir bättre imorgon, för idag har det bara regnat hela dagen! Men nu ska jag gå men ni får ha det så bra!

Puss och kram. /Tani :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards