Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

1 år idag... :)

Av Tanya - 24 januari 2011 18:01

Hejsan! Haha detta är mitt tredje inlägg idag... Vad har hänt med mig egentligen?! :O . Förut så bloggade jag knappt, då jag tappade blogglusten totalt... Men nu så är jag igång igen och vill blogga och gillar att blogga! :D .

Just nu så tänker jag blogga om min mobil som mamma köpte till mig för exakt 1 år sen :D . Det är en Samsung touch. Den heter Samsung S5230.
Så idag så blir min Samsung 1 år... Grattis! :D xD .



Såhär ser den ut! Den jag har är rosa och jag är nöjd med den!
Jag tror att det är det längsta mobilen jag har haft på länge faktiskt...
Innan hade jag en Sony Ericsson mobil, T707. Jag tröttnade ganska fort på den, redan efter 4 månader, haha... Då fick jag denna Samsung touch!
Dock så tror jag inte att jag kommer ha kvar samma mobil nästa år, det är mig vi pratar om... :P . Antingen så går den sönder eller så tröttnar jag antagligen på den. Men vi får se hur det blir med den saken! :D .

Ärligt talat så tycker jag personligen att Samsung mobiler är mycket bättre än Sony Ericsson mobiler! :D . Dom lyckas alltid gå sönder, tror att jag smsar sönder dom om jag ska vara ärlig... :P . Efter ett halvår med min touch mobil så slutade att touch skärmen att fungera, då jag tror att jag hade smsat sönder den också, haha... Så den hamnade på lagning, dom bytte ut skärmen och nu så är den bra igen. Det är inget fel på den! :D .

Men nu så ska jag gå. Ni får ha det så bra. Sköt om er!
Puss och kram! /Tani   

 
 
Isa

Isa

24 januari 2011 20:15

Du bloggar oftare änn vad jag gör haha;)
Grattis till din mobil :D
hihi vi har ju likadana mobiler fast min är röd:)

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

24 januari 2011 20:18

Hahaha ja det gör jag faktiskt... xD .

Tack så mkt gumman. Ja det vet jag, hihi.
Din röda fick du ju rätt så nyligen ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards