Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Yes man!

Av Tanya - 20 februari 2011 23:56

Hej hej! Idag så har jag inte gjort något speciellt... Fy, usch och blä vad det är stökigt här hemma! Mitt rum är inget undantag direkt xD . Vi får se till att ha en boring men "nyttig" alltså nödvändigt städdag imorgon!
För det blir ju bara värre för varje dag ju längre man skjuter upp det.
Vi har beställt hem pizza och helt enkelt vart onyttig idag :P .

Nyss så kollade jag och min syster på en film som hon har laddat ner från sin dator. Den filmen heter Yes man! Jag tycker att den är rolig och bra, hihi :D .
Om ni inte har sett den så borde ni verkligen se den! Jag rekomenderer er det i alla fall :) . Just nu så sitter jag här i min säng medans min syster ligger här brevid mig och sover... Hon somnade mitt i filmen. Haha det är så typiskt henne! Så sött ^^ . Sen så snackar jag med några på msn...
Bland annat min underbara pojkvän Justin   .
Jag älskar honom verkligen otroligt mycket, mest av allt! Kolla hans söta kommentar som han skrev, inlägget nedanför. Alltså inlägget som heter:
I Love You...

Men nu så ska jag gå, har inte så mycket mer att säga/skriva för tillfället.
Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram! /Tani :) .

 
 
N e a

N e a

22 februari 2011 18:15

Söt blogg! :)

http://neakung.blogg.se

Tanya

22 februari 2011 18:22

Naw tack så mycket! Jag gillar din blogg, brukar följa din blogg lite då och då! :)

 
Ida

Ida

25 februari 2011 12:15

Svar; Jag vet faktiskt inte vad skrubben ligger på, kanske runt 200-300kr, lite dyr kanske men den är superdryg och jag har typ haft den längre än 1 år. Den ska finnas på Kicks & Åhlens men inte på H&M, om du inte hittar den i din stad så kanske den finns att få tag på, på kicks hemsida. Hoppas du får tag i den :) Kram

http://idaveintie.blogg.se

Tanya

25 februari 2011 18:02

Okej tack så mycket då vet jag! Kramar :)

 
Ida

Ida

25 februari 2011 12:21

Svar; Haha tack så jätte mycket!

Jag hade inte bra uppfattning om viva la diva jag heller från början (jag fick läppstiftet) men jag tycker det är väldigt bra faktiskt, bäst tycker jag nog om deras läppglans men jag har hört att dom har en massa annat bra. Har dock inte testat något annat från dom utan endast läppprodukter :)

http://idaveintie.blogg.se

Tanya

25 februari 2011 18:01

Tack så mycket för svaren! Ja men då kanske jag ska testa på viva la divas ljusrosa läppstift, för jag blev helt fast där när jag såg vilken fin färg det var! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards