Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Lite blandat ^^

Av Tanya - 25 juni 2011 18:03

Hejsan! Som ni säkert vet nu så är jag i Stockholm och ska stanna här tills på tisdag :) . Idag har vi handlat lite, sen hjälpt till med olika saker när vi var i källaren :P . Sen så fikade vi, pratade en stund och så :) . Nu så är maten på gång. Sen så tänkte vi gå ut och promenera en stund. Efter det så ska vi "hem" igen ^^ . Då blir det myspys! Då blir det chips, lite grönsaker, min systers hemma gjorda dipp och Pepsi Max. Mums, otroligt gott är det! Min syster gör verkligen den dippen otroligt gott! Hade hon inte funnits så hade dippen inte heller existerat, då det var hon som kom på den. Haha! :D . Vilken tur att båda existerar då. Vet ni vad jag tycker?... Jag tycker att hon borde lägga ut receptet på hennes blogg. Jag hade gärna velat göra det, men jag känner att det var hon som "uppfann" den så att säga, därför borde hon få skriva ner den först och så vidare... Hur som helst, här är min systers blogg: www.baralollo.bloggplatsen.se :) .

Men nu så ska jag gå, har inte så mycket mer att blogga om just nu :P . Förresten har ni tänkt på en grej? Sen jag fick min rosa fina dator så har jag bloggat mer, har alltså blivit bättre på det :) . Jag fick blogglusten tillbaka, vill bara skriva och skriva av mig då jag älskar själva datorn, tangentbordet och allt. Sen om det är tillfälligt eller om det håller i sig i längden, det får vi se :P .

 Men jag tror faktiskt att jag kommer vara bättre på att blogga sådär allmänt även om jag inte kommer blogga exakt varje dag :) . Just ja! Ljudet på denna rosa dator är också bättre än den förra svarta datorn från Asus :P . Jag ska gå nu som sagt, haha.

Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram. /Tani :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards