Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Shoppat från Lush idag! :D

Av Tanya - 27 juni 2011 20:13

Hejsan! Idag har det vart en halvt oplanerad men lyckad dag :) .

Det som var oplanerat var att min syster åkte hem idag så fort vi hade vaknat, för min kusin Amanda är i Enköping (jag är ju fortfarande kvar i Stockholm) och hennes lillebror skulle tillbaka till Stockholm men Amanda ville vara kvar, så istället för att följa med och shoppa från Lush så åkte hon hem istället för att vara med våran kusin Amanda helt enkelt :P . Så vi hade egentligen tänkt ta tunnelbanan till stan för att möta upp Avin, då hon jobbar.
Så jag fick ta mig dit på egen hand och tro mig... Jag har dåligt lokalsinne, gillar inte att åka tåg/tunnelbanor och sånt på egen hand, får lätt ångest om något går fel eller om en person är för försenad och så vidare... Så jag var lite nervös idag, men det gick jätte bra :) . Det tar fort och vägen är enkel att gå dit till tunnelbanan härifrån där jag är nu. Det tar ungefär 10 minuter att gå dit, man svänger en gång till höger och resten är en enkel rak sträcka :) .


Sen så undertiden jag åkte tunnelbanan så gick det bra, inga som helst problem faktiskt. Jag hamnade på rätt ställe och allt :P . Så detta var första gången för mig som jag helt själv åkte tunnelbana, men jag har däremot åkt tåg flera gånger på egen hand. Det går bra det med, men det är inget jag föredrar... Får lite smått ångest ibland och är rädd för att jag ska hamna på fel ställe då det hände mig en gång förut, fick världens panik då alltså :O . En främling fick trösta mig och lugna ner mig då jag var verkligen jätte rädd och var inte alls beredd på detta... men det slutade bra, då min syssling bor i Västerås så han kom dit och skjutsade hem mig sen :) .


Nog om tåg och tunnelbanor! Nu så ska jag prata lite om Lush! :D .

Jag har köpt: American cream balsam (jag har använt den flera gånger förut.)
Seanic schampoo kaka (jag har inte använt den förut.)
Jag har köpt 3 tvålar: Rock Star, Honey i washed the kids och Figs and Leaves.
Alla 3 har jag använt, men Figs and Leaves fick jag hem som prov förut när jag beställde från Lush via nätet, så då använde jag bara till mina händer.
Men resten, alltså Rock Star och Honey i washed the kids använde jag till hela kroppen :) . Jag har köpt Coco lotion (body lotion) och jag har inte använt denna förut. Jag har köpt en foundation/concealer som heter: Jackie Oates.
Jag har inte heller använt denna förut.
Jag har även köpt en fotskubb och den heter: Aqua Mirabilis.
Denna använde jag för en stund sen. Den är bra, känns len och skön mot fötterna och den tar bort döda hudceller tillsammans med en fotfil :) .
Sen så köpte jag en burk till fotskrubben :) .
Jag fick även 3 gratis prover från Lush. Den ena är ansiktskräm och den heter:
Gorgeous. Den ska jag testa senare ikväll innan jag går och lägger mig.
Dom andra 2 är två olika handkrämer. Den ena heter Handy Gurugu och den andra heter Helping hands :) . Jag har testat Handy Gurugu hittills och jag gillar den. Man blir lagom mjuk och len av den och den luktar gott! :D

Mer noggrant och ordentligt tänker jag blogga om dom produkterna när jag har använt alla så jag vet exakt vad jag tycker om dom, så att jag kan lägga upp bilder på dom, betygsätta dom och så. Jag ser själv fram emot det faktiskt! :) .
Deras hemsida är som vanligt: www.Lush.se

Men nu så ska jag gå, jag och Avin ska se på en film tillsammans från hennes dator :) . Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram. /Tani :) .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards