Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

1 vecka sen :)

Av Tanya - 28 juni 2011 13:51

Hej hej. Jag vaknade för cirka 1 timme sen. Jag gick först upp halv 11 men tyckte det var för "tidigt" haha. Så jag låg kvar och försökte somna om, det gick sisådär... Inte så jätte bra med andra ord. Det ledde till att jag blev bara tröttare, segare och latare + jag somnade inte om. Störande xD . Då borde jag ha gått upp vid halv 11 när jag vaknade till då... men jag gick upp 2 timmar senare istället, klockan halv 1 då så att säga.

Jag har inte alls hunnit göra så mycket idag. Jag har bara ätit frukost och nu så sitter jag vid datorn och bloggar ^^ . Men jag ska sen om ca 1 timme ta itu med disken lite, göra i ordning mig, byta om... borsta tänderna, sminka mig och så :) .
Jag klarar inte av direkt att borsta tänderna direkt efter frukosten för jag brukar må illa då... Så jag brukar få vänta ca en halvtimme, max en timme eller så. Sen när Avin har kommit hem från jobbet så ska vi båda äta ute.

Vi ska ha en liten picknick tillsammans, det var längesen jag var på picknick sist.
Det ska bli mysigt faktiskt :) .

Just ja... Idag har det gått exkat 1 vecka sen jag fick min underbara vackra rosa laptop   . Ja exakt för en vecka sen vid den hära tiden så hade jag inte fått den och visste inte heller om jag skulle få den eller om jag hade fått vänta ända tills på fredag ^^ . Vid 17 tiden fick jag reda på att jag hade fått min rosa dator :D . Så vid 17:30 så hade jag satt igång datorn, fixat den lite och så.

Sen dess så har jag bloggat exakt varje dag :O . Konstigt egentligen...
Jag känner mig bara helt plötsligt sugen på att blogga, oavsett om jag är glad, ledsen, arg, frustrerat eller något... Hmm. Innan jag hade denna dator så bloggade jag inte alls så hära ofta, liksom nu har jag ju bloggat varje dag exakt i en vecka :P . Vi får se om det håller i sig då, för hittills så har det ju i alla fall gjort det ^^ .

Imorgon är det också en speciell dag, det har också gått en vecka då...
Dock mindre positivt, men ändå. Jag ska inte nämna nu vad det är, jag bloggar mer om det imorgon istället :) . Just ja, innan jag går så ska jag skrubba mina fötter med fotskrubben som jag gjorde igår, den från Lush! :D .

Sen så ska jag även använda concealern från Lush senare när jag ska sminka mig :) . Jag har inte så mycket mer att blogga om just nu, så därför väljer jag att avsluta inlägget här :) .

Ni får ha det så bra. Puss och kram! / Tani :) 

 
 
Ingen bild

Vaij

28 juni 2011 22:27

Du klarar mer än vad du tror! Man blir bara bättre och bättre på saker och ting ju mer man utsätter sig för det man är rädd för! :)

Angående det som hände för en vecka sen: du är stark och vet att du kommer glömma det. Och du är på god väg. You know that :D

Har haft mysig helg med dig och narin, kul att ha er här!! Och ännu mysigare är att du stannade även fast jag jobbar. Vi ses ju när jag slutar hihi. Och imorgon ska du möta mig igen inne i stan.

ÄLSKAR DIG

Tanya

28 juni 2011 22:36

Tack så mycket, allt det du säger/skriver, det värmer och det vet du mycket väl! :) .

Ja det stämmer, det blir inte bättre av att undvika det man är rädd för, utan man måste ta tag i det för att kunna växa som människa, även om det är hårt, läskigt och jobbigt ibland.

Aaww tack... Ja jag är på god väg och det kanske kommer ta sin lilla tid men det är det värt. Jag uttvecklas just nu genom att inte "jaga" honom och jämt börja skriva först :) .

Vi har också haft det mysigt med dig, jag har då i alla fall haft det väldigt trevligt och mysigt med dig! :D . Ja men klart att jag stannar kvar trots att du jobbar, jag trivs ju här, både att vara med dig sklart men även att vara ensam ett tag. Det är inga som helst problem faktiskt! :D . Lite synd bara att vi inte får hela dagen för oss själva, men men det är bara att acceptera det och gilla läget :P .

Ja vi ses imorgon när du slutar, vi ses inne i stan som sagt :) .

Puss puss, jag älskar dig med! :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards