Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Jag är less på 3 modemet...

Av Tanya - 27 september 2011 23:54

Hej hej! Just idag har jag inte gjort så mycket men jag är fortfarande kvar i Stockholm, jag ska gå upp ganska tidigt imorgon för jag åker hem då...

Fast jag ska inte direkt hem då, utan jag tänkte vara lite vid stan och så eftersom jag ändå har en nageltid klockan 13.00 så det känns onödigt att åka hem och sedan gå ner till stan igen (även om det ligger nära) vid 12 tiden...


Jag ville också säga att idag har inte internet fungerat, självklart har 3 modemet krånglat till sig! Det var inte så bara för mig utan även för min mamma och min syster, jag vet det för min syster smsade mig och sa hur läget var... Då visste jag att det inte var något fel på min dator i alla fall!

Jag har vetat det hela tiden, men ja... Sen jag bytte 3 modem till den hära nyare så kallade "bättre" modemet så har datorn blivit segare känner jag...

Jag vill seriöst byta helt och hållet! Typ till tele2, telenor eller vad som helst...

Bara internet slutar att haka upp sig lite då och då och bara den slutar att sega en del... Vissa dagar får jag starta om datorn flera gånger på grund av att internet är så seg och så ska det inte behöva vara!

Jag missade Justin på grund av det... Åh Gud så irriterad jag blev då!


Sen så kan jag lägga till att när jag och Avin gick ut så fikade vi aldrig...

Utan vi gick bland annat till en Lush butik för hon behövde köpa ansikts produkter därifrån. Vilket jag tycker var bra gjort att hon har bytt produkter nyligen, för man ser på hennes hy att den ser "bättre" alltså fräschare ut nu än jämfört med innan... Nu är det inte så att det var något fel på hennes hy eller utseende innan, men hennes hy ser "stabilare" ut, fräschare... sådär "nytt" eller vad man nu ska säga, haha! Självklart kunde jag inte låta bli att inte köpa något... Dock så köpte jag inte så mycket, bara ansiktsmask och en tvål... Det är en vanilj tvål :P .  Jag älskar deras tvålar alltså!  .


Sen så gick vi till Make Up Store på grund av att  den foundation som jag köpte innan från Make Up Store smälte inte in i huden till 100% så som jag ville att det skulle göra... Jag vill att det ska vara ett med huden, det ska smälta in, inte sticka ut lite... Visst, färgen Vanilla passar mig också... Men denna nya jag köpte som heter Cream är bättre, den är något ljusare och kallare och smälter in perfekt :) . Så jag blev super nöjd med den... 


Men jag tänker inte blogga så mycket mer nu... Jag tänkte blogga mer på djupet både om Lush och Make Up Store en annan gång... Jag har inte hunnit testa vanilj tvålen ännu ^^ . Men ni får ha det så bra och sköt om er!

Puss och kram. /Tanya

 
 
Ingen bild

y

28 september 2011 00:17

Tre har haft problem med internet och telefonsamtal över hela landet idag, men jag vet inte om problemet är fixat ännu eller om problem fortfarande kvarstår. Inte bra att du har segt internet även i vanliga fall. Mitt förslag är att du provar Tele2, Telenor eller Telia på den plats du vill vara och surfa, prova genom att använda ett kontant-modem först för att säkerställa att du har täckning och bra hastighet där du befinner dig.

Tanya

1 oktober 2011 15:43

Jo det låter smart... jag har funderat på och vill dessutom byta till Tele2 faktiskt... dock är vi bundna till 3 (jag, min syster och min mamma.) Så vi får tyvärr vänta med det ett tag... Jag vet då inte om man kan bryta avtalet osv för att byta modem... Annars så får man väl bara vänta helt enkelt!

Tack så hemskt mycket för kommentaren förresten... Det uppskattas verkligen! Kramar /Tanya!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards