Alla inlägg under april 2013

Av Tanya - 20 april 2013 21:42

Hej! Jag vet att jag inte har bloggat, men ska jag vara helt ärlig så har jag inte heller velat göra det... för att blogga för mig, oftast innebär att öppna upp sig och prata om sina värdelösa känslor. JAG HATAR KÄNSLOR! Så ja... jag kopplar bloggen till att öppna upp sig = jag hatar helt ärligt talat att öppna upp mig... antar att jag har stängt in mig själv ännu mer? Jag vill inte berätta något för er längre... och jag får panik av att vara med folk, får mer och mer panik varje dag. Känner att jag borde flytta snart, kommer bli ett psykbryt annars i längden, haha! Jag har så mycket känslor inom mig som jag inte kan kontrollera eller ens få upp till ytan, därför vill jag inte heller blogga... Jag vet, det är inte bra för mig. Men vad ska jag göra? Tvinga mig själv att öppna upp mig för folk, tvinga mig att umgås med folk och tvinga mig själv att blogga? Nej tack... räcker med att jag tvingar mig själv med massa annat i min vardag, orkar inte med fler tvångsmässiga grejer i mitt liv. Sorry för ett negativt inlägg men jag är bara 100% ärlig. Jag känner mig i alla fall trött och smått irriterad just nu... varför jag är irriterad har jag inte lust att dela med mig om. Jag vet hur ni människor är - ni alla dömer mig. Därför vill jag inte heller öppna upp mig något mer... Jag känner att jag håller på och förändras inombords, allt mer och mer. Men jag kan inte kontrollera det... Jag har ingen aning om det här är den nya Tanya, att inte blogga om mina känslor och stänga er ute ännu mer, eller om det är bara ännu en skit period i mitt liv... Jag vet faktiskt inte.

 

Aja, jag har läst en bok idag... Eller ja, för en stund sen. Ska snart troligen äta chips och dipp och dricka läsk (om jag nu ens orkar vara i vardagsrummet och ta mig till köket och ta itu med disken, eller om jag ska skjuta upp allting till sista sekunden precis som jag annars alltid brukar göra.)

 

Nu så ska jag gå i alla fall... har inget mer att säga/blogga om. Inte vad jag kan komma på just nu i alla fall... förhoppningsvis så blir det ett positivare inlägg nästa gång och lyckas dessutom lista ut varför jag har blivit så anti människor, tillit och att öppna upp mig just nu... Ni får ha det så bra. Puss och kram... /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards