Alla inlägg under juni 2014

Av Tanya - 30 juni 2014 21:37

Hejsan! I detta videoinägg pratar jag om mitt humör (dagens humör.) Jag pratar om vad jag har gjort idag och även visat upp lite saker som jag har köpt :). Jag är lite på PMS humör och jag berättar hur jag hanterar det så att säga och även hur folk tydligen uppfattar mig när jag är på ett sånt humör, haha :P. Vill ni veta mer så får ni själva kolla ;). Puss och kram! /Tanya


 

Av Tanya - 28 juni 2014 17:44

Hejsan. Jag känner mig så pressad, känner att jag MÅSTE blogga då det har gått 10 dagar sen jag bloggade senast. Vet dock inte vad jag ska skriva, men något kommer jag säkert på. Känns som om när jag inte bloggar så bär jag med mig massa jobbiga känslor och tankar som egentligen både vill och behöver komma ut. Jag har inga speciellt negativa tankar just nu, eller ens tankar överhuvudtaget. Jag känner mig bara rastlös. Har inte gjort så mycket dom senaste 3 dagarna... Bara vart inne och velat stänga in mig själv. Första och andra dagen känns bra och skönt, men sen börjar det kännas lite för mycket... Men det är ingen fara. Imorgon så ska jag ta mig till kyrkan, då gör jag något. Ska kanske göra ett videoinlägg också, vi får se hur det blir.  Snart gör jag det i alla fall :). Jag ska kanske också träffa en kompis imorgon, men vi får se om jag orkar och om jag ens vill det då... Vi får se helt enkelt. Ingenting är bestämt ännu.  Jag kan berätta lite vad jag har gjort den senaste veckan... Jag har umgåtts med en vän till och från, jag har vart på stan och impulköpte en sak. Det är från Lancome och  den heter Blush subtil palette i nummer 01 och färgen heter Rose Flush! Jag tänkte visa det när jag videobloggar, troligtvis imorgon om jag videobloggar då :). Hittills jag har inte använt denna ännu då jag har vart osminkad... Det är i alla falle en bronser, rouge och highlighter i ett :). Men mer om det en annan gång... Jag skulle egentligen ha festat med Frida idag. Men jag orkade och det sa jag redan i torsdags. Känner hur min kropp börjar säga ifrån lite grann så jag lyssnar på den nu.

 

Jag har börjat försöka lite igen att lägga mig tidigare, men det går lite sisådär. Det är värst på helgerna, anstränger jag mig så går det mycket bättre på vardagarna. Jag vet inte vad mer jag ska skriva, eller göra. Jag funderar på att kolla på Förhäxad... Känner egentligen inte för det men kommer heller inte på någon bra film i mitt huvud som jag skulle kunna tänka mig att se på... Men vi får se hur det blir. Ikväll blir det att duscha i alla fall, diska lite och sånt. Inget speciellt så :). Men nu så ska jag gå, vill inte fortsätta blogga på i evigheter när jag känner mig tom i huvudet och tom på ord... Men ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya

Av Tanya - 18 juni 2014 23:09

Hejsan! Detta är TREDJE gången jag försöker ladda upp ett videoinlägg men mer pratar jag om varför jag inte lyckades innan... Första gången var jag glad, andra gången var jag okej och nu här vart jag smått irriterad, vet dock inte om det märks så tydligt, haha? :) . Jag pratar bland annat om att jag har slutat med att ta en medicin och varför och hur den påverkade mig. Jag visar även upp en haul från olika märken,  från Anastasia, Clinique, Mac & Mary Kay. Mary Kay visar jag upp lite hudvård och jag pratar ganska noggrant om en ny rengörings borste. (Den heter Skinvigorate Cleansing brush.) Jag visar lite hur den fungerar och mitt första intryck då jag har bara använt den 2 gånger sen jag fick hem den och pratar även om vad den kostar :). Jag ska även göra en ordentligt recension om den om ca 1 månad framåt eller kanske lite längre fram så jag vet till 100% vad jag tycker om den mer noggrant, för och nackdelar och lite andra detaljer som jag inte kan ge information om nu riktigt då jag inte alls har använt den länge. Men nu så ska jag gå... Ska kolla på Förhäxad och bara ta det lugnt. Puss och kram! /Tanya

 


 

Av Tanya - 13 juni 2014 19:41

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har vart sjuk... I detta inlägg pratar jag om vad jag har gjort på senaste tiden (förutom att jag har vart sjuk.) Jag pratar även om VARFÖR jag är så "överärlig" och när jag egentligen brukar ljuga och lite sånt. Kolla så får ni se själva. Detta filmade jag för över en timme men men har inte kunnat öadda upp förrän nu pga lite strul... Men nu så ska jag gå. Ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya

 


 

Av Tanya - 7 juni 2014 18:41

Hejsan! I detta inlägg pratar jag lite om allt möjligt. Jag pratar om varför jag hatar att misslyckas, jag pratar lite grann om hudvård (Mary Kay.) Jag pratar om vad jag har gjort idag och vad jag ska göra imorgon samt jag pratar om Michael Jackson :). Vill du veta mer så är det bara att kolla! Puss och kram. /Tani



 

Av Tanya - 6 juni 2014 03:02

Hejsan! I detta videoblogg så pratar jag bland annat om varför det har tagit sån tid för mig att blogga igen, varför jag bloggar så sent som halv 3 på natten (det är dock över klockan 3 nu men ni fattar nog.) Jag berättar vad jag har gjort idag och hur jag har haft det på senaste tiden... Jag KANSKE videobloggar imorgon igen, vi får se... Kan inte lova något. Men ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya



 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards