Alla inlägg under februari 2015

Av Tanya - 28 februari 2015 20:42

Hejsan. Idag har jag inte gjort så mycket, jag har haft en rätt så lugn lördag vilket är skönt. Nu så ska jag ladda upp ett videoinlägg som handlar om min pappa, den gjorde jag för ca 2 veckor sen. Jag borde egentligen ha laddat upp det då men strax där efter hände en massa som fick mig att må dåligt. Jag kände att jag ville vara säker på innan jag drar en massa slutsatser. För jag pratar bland annat om i videoinlägget att jag har kontaktat min pappa. Men jag har inte fått något svar. Jag insåg då att han hade bytt nummer. Jag har återigen försökt kontakta honom men det har inte ens gått fram några ringsignaler alls överhuvudtaget. Så då vet jag att inte behöver ta det personligt. Jag kommer snart försöka kontakta honom igen och se hur det går men just nu får det vara. Ja, mer information osv nämner jag det när jag videobloggade. Nu så ska jag fortätta lyssna på musik och sen se på någon serie eller på någon film. Vi får e hur det blir... Sköt om er. Puss och kram! /Tanya

 


 

Av Tanya - 25 februari 2015 01:32

Hej. Det var längesen jag bloggade senast... Mycket har hänt sen sist. Jag har fått min lägenhet nu, en 2:a! Jag är så glad över det. Mitt nya hem ser så... fin ut. Rymlig och lyxigt. Jag älskar det. Jag kan flytta in tidigast om 2 veckor, vecka 11. Datum vet jag inte ännu då det är lite upp till mig och jag har inte bestämt mig ännu. Det är så mycket jag måste fixa innan dess. Jag ska upp imorgon bitti, min mormor ska skjutsa mig till Ikea. Jag ska bland annat köpa mina möbler där och sånt tänkte jag. Jag har redan bestämt vad jag ska köpa då jag var där förut innan en gång och kollade och jag visste direkt vad jag ville ha. Allting känns så... overkligt på något sätt. Det har vart mycket på senaste tiden. Jag känner det börjar till och med bli för mycket. Alla möjliga känslor dyker upp hela tiden. Plågsamma känslor. Men den smärtan kommer från det förflutna, inte nuet. Jag känner även glädje över nuet. Jag har gråtit en del de senaste dagarna, men även skrattat. Mina hormoner is all over the place. Jag känner mig nertyngd just nu men jag känner även att en börda håller på och lyfter från mina axlar. Alla känslor jag känner kommer inte bara ifrån flytten utan även känslor från det förflutna som jag sa, händelser och trauman jag inte har kommit över.

 

Jag vet inte vad mer jag ska skriva? Jag känner att jag skulle kunna skriva mycket mer. Men jag orkar inte just nu. Jag känner mig känlosmässigt tom just nu och jag behöver verkligen få min lilla sömn... Men jag lovar att snart blogga igen, jag ska inte låta det gå i en hel månad den här gången. Jag tänkte faktiskt blogga innan den här månaden är slut. Då kan jag ta upp andra grejer som jag har i tankarna. Men inte just nu. Inte nu. Annars blir det bara för mycket... Jag måste verkligen sova nu då jag ska upp imorgonbitti. Men ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards