Alla inlägg under mars 2015

Av Tanya - 30 mars 2015 19:02

Hejsan allihopa! Jag har gjort ännu ett videoinlägg, flera har skrivit till mig att de föredrar mer i skrivt då det tar mindre utav deras tid... Jag ska göra det, haha! Funderar till och med på att göra ett tidsinställd inlägg så det kommer upp imorgon, med bara text såklart... men idag är det ännu ett videoinlägg... Haha sorry. Det vart inte alls planerat utan jag mest "passade" på för jag hade ändå tänkt blogga idag så... I videoinlägget pratar jag i alla fall om mitt mående samt 2 saker som jag har köpt på stan idag. En schampoo och en kroppsskrubb :) Nu så har jag tillagat mat också så nu tänkte jag äta... men ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram! /Tanya :)

 


 

Av Tanya - 15 mars 2015 18:59

Hejsan alla! Som vanligt är min stillbild lika "fin" vartenda gång jag ska videoblogga... Det slår aldrig fel xD. Jag pratar bland annat om flytten (jag flyttar om mindre en vecka) samt lite om smink som jag nyligen har köpt och min syn angående det. I´ve changed! Haha :). Jag kände jag failade lite grann att nämna alla grejer jag visar så skriver lite snabbt här: Jag visar en upp en maskara från Loréal samt rengöringsapparten som jag pratar om kommer ifrån Clinique :). Känner att jag har inte så mycket mer att lägga till... Jag ska äta nu nämligen. Känner mig hungrig. Hade egentligen planerat att vara med Nathalie idag (det var ärligt talat därför jag fixade mig, jag måste bli motiverad för att fixa mig all in tyvärr haha.) Men hon mår inte bra så det verkar som om hon inte kommer att dyka upp. Men vi får se hur det blir helt enkelt. Jag är lika glad ändå jag, haha :). Förresten ursäkta mitt stökiga rum, bakgrund som ni troligen kommer råka få se... Jag har ärligt talat inte brytt mig så mycket speciellt inte nu när jag flyttar snart också :P. Men ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya



 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards