Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Tanya - 3 januari 2017 04:49

Hej. Just nu är jag inte hemma. Efter nyår så sov min amerikanska bästa vän Krista över hos mig. Sen så dagen eftet nyår tog vi oss till mamma och åt middag där. Sen så frågade hon mig mitt från ingenstans om jag ville följa med henne hem. Jag är den som ALLTID rent spontant säger nej till nya saker, speciellt om det inte är planerat. Men jag kände hur den Helige ande ledde mig. Jag kände "ja" ett glatt ja i mitt hjärta och i min själ. Jag är så glad att jag tog det belsutet för jag har haft det hur mysigt som helst hemma hos henne! Senare idag vid 18 tiden tänkte jag ta mig hemåt. 

 

Första dagen jag åkte hem till henne (vi åkte tillsammans från mitt hem till där hon bor) så kom vi hem rätt så semt. Så det var bara att ta det lugnt, äta lite och sen sova. Idag så tog vi oss till Stan. Vi gick runt där och kollade lite vid olika affärer och så. Det slutade med att jag köpte kroppsprodukter från The body shop. Det var kokos tema, body butter, scrub osv. Det doftade underbart! Sen så tog vi oss till Subway (vi åt inte där) vi handlade lite och sen tog bussen hem till henne igen. Sen så åt vi där hemma hos henne. Tog det lugnt, kollade på en film tillsamamns. Sen så bad vi, diskuterade olika saker och sånt. Hon har lagt sig förlängesdan nu och det borde jag också göra.

 

Jag tycker det känns både skönt men också tråkigt att komma hem igen. Jag hade inte haft emot att stanna här 2 dagar till då jag trivs här väldigt bra! Men samtidigt är det skönt att komma hem till sin vanliga vardag och rutiner. Vi får se till att träffas oftare helt enkelt :). 

 

Jag skulle kunna blogga mer, om mer djupare saker som om mina tankar, kämslor, funderingar och sånt. Men jag känner att jag vill skippa det just nu då jag verkligen behöver sova. Innan jag åker hem kanske vi ska ta en liten promenad tillsammans, vi får se. Men vi kommer åtminstone ta det lugnt hur det än blir. Ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards