Alla inlägg under april 2017

Av Tanya - 12 april 2017 11:38

Hejsan. Det var längesen jag bloggade senast, månader sen!! Jag tänker alltid när jag bloggar "åh jag borde blogga oftare, som jag gjorde förut!" Men jag glömmer alltid det och har inte den vanan kvar längre helt ärligt talat. Jag tycker personligen att jag delade med mig FÖR MYCKET förut. Jag höll inte vissa saker mer privat när jag borde ha gjort det. Men jag tror att jag behövde vara så öppen förut, eftersom jag mådde väldigt dåligt och var jämt omgiven utav människor som var energitjuvar. Som konstant gjorde illa mig, sårade mig, ljög, högg mig i ryggen och mycket sånt. Man kan säga att jag hade för många "Judas" i mitt liv då helt enkelt. Jag vandrade tillbaka lite i bloggen de senaste timmarna och får blandade känslor. Jag mådde både bättre och sämre förut än vad jag gör idag på samma gång.

 

Jag mår sämre fysiskt men mår bättre psykiskt. Förut var det ju tvärtom. Så jag är fortfarande obalancerad kan man säga. Så vad har hänt i mitt liv på senaste tiden? Allt och inget, skulle jag påstå. Utanpå ser allt som vanligt ut men det är mycket som sker inuti mig och i andevärlden. Jag har varit rätt så stressad och pressad under den senaste tiden, men nu så vilar jag att Jesus. Vilket innebär att man slösar inte sin tid och energi på att oroa sig över ALLTING och försöka kontrollera saker man INTE kan kontrollera. Jag litar på Gud mer med både mitt hjärta och sinnet, men särsklt hjärtat. Det är det som innebär att vila i Gud. Lita på Gud och kasta sina bekymmer på honom och inte försöka lista ut allting eller bekymra sig hela tiden, övertänka osv.

 

Ikväll ska jag ta mig till hemgruppen, känner att jag behöver sova lite innan dess då jag har varit vaken sen runt 3-4 på natten... fråga mig inte varför, haha. Jag vaknade till då och valde att gå upp. Men just nu tänkte jag lyssna på lite lovsånger och sånt innan jag vilar/sover. Sen så blir det att gå upp, fixa sig lite, äta mat och ta sig till hemgruppen. Det är bara att värma gårdagens mat, lagade pasta med köttfärssås. Mums! :). Jag känner att jag har sagt mitt nu. Ni får ha det så bra. Gud välsigne er! Puss och kram. /Tanya


Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards