Alla inlägg under januari 2015

Av Tanya - 26 januari 2015 21:59

Hejsan! Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men har haft typ "bloggtorka" samt jag har allvarligt talat känt mig ointresserad utav att blogga... Men ja. Idag kommer det ett videoinlägg, den gjordes runt 18 tiden tidigare idag så ni vet. Jag visar er grejer jag har köpt/fått på senaste tiden och pratar lite om annat, bland annat om flytten osv :P. Jag känner att jag inte har så mycket mer att skriva just nu. Så jag avslutar inlägget med att lägga upp videoinlägget helt enkelt. Sköt om er. Puss och kram! /Tanya
 

Av Tanya - 12 januari 2015 22:09

Hejsan. Jag gjorde helt spontan ett videoinlägg idag. Jag tänkte först inte göra det men kände mig sen lite sugen på det... Jag gjorde även en Lush haul (som jag har köpt under rean.) Jag har bland annat köpt 5 läppskrubbar men visar endast 4 utav dom då den ena är nästan tom... Haha. Jag har ätit upp den! Ja man kan äta den, det är inte farligt men blir som ett dyrt godis... Jag visar också hur den ser ut inuti och pratar om att vissa läppskrubbar som jag har köpt förut var utan små hjärtan i medans de här fanns det med hjärtan inuti och jag kände att jag var lite otydlig med vad jag ville få det sagt där... Ni får ursäkta stillbilden, den ser helt... cp ut... haha. Men det är inget jag kan råför + det är ändå insidan alltså själva videoinägget som räknas ;). Förresten så gjorde jag den här vid 20 tiden om inte tidigare men har inte orkat lägga upp den förrän nu. Jag nämnde mot slutet att jag skulle äta och jag har alltså redan ätit därför nämner jag det, haha :P . Men nu så ska jag gå, känner att jag inte har så mycket mer att skriva... Men ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram. /Tanya



 
 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards