Direktlänk till inlägg 20 mars 2024

Fullt upp!

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade en stund, gick ut för att handla mat, var hemma en stund igen, drog till bästa vännen igen. Jag har idag varit hemma hos mamma och träffat min underbara systerson Léon, senare kom min syster dit. Just nu bor min syster, Léon och hennes sambo med mamma tills de flyttar vidare till Västerås i Maj. Så dem bor där med mamma tillfälligt!   . Jag tänkte ladda upp lite bilder på mig själv som togs idag, den tröjan är i tvätten nu för Léon spydde upp sin mjölk på golvet och på mig, på min arm specifikt efter han hade vaknat från sin korta sömn, men mest på golvet.

Killen jag är intresserad utav (vi är endast vänner.) Ville eventuellt komma hem till mig, han har aldrig varit hemma hos mig förut. Det var inget planerat utan vi pratade lite lätt om det (på hans intiativ att han började nämna det.) Det för mig är väldigt stort framsteg då han har varit väldigt anti vara hemma hos kvinnor i hans ålder, pga hans kristna tro och vill gärna låta bli onödiga frestelser/lockelser, vilket jag tycker är vist av honom!

Så jag kände mig lite "speciell" på det sättet att han ens vågade tänka tanken och nämna det att han vill komma hem till mig en dag   . Han har ännu inte kommit hem till mig för som sagt, det vart inget inplanerat. Men det är ändå framsteg åt rätt riktning, sen så får vi se om vi förblir vänner eller om det blir mer i framtiden. Jag är öppen för vilket som och är glad för vilket som, för jag tror att Gud har det bästa för mig, det som är ämnat för mig kommer jag inte gå miste om, talar jag ut och tror på i Jesus namn!     

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga. Jag har haft bättre fokus på Jesus på senaste tiden också och rent allmänt mått rätt så bra! :) Gud är god! Jag hoppas att ni alla mår bra och har det bra. Gud välsigne er! Puss och kram! /Tanya.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Av Tanya - 12 november 2022 04:45

Hej, jag ska skriva av mig här, det blir som en bön detta...   Tack. Tack Jesus för att du om och om igen drar mig ur från mörkret. Förlåt mig för att jag låter mig själv hamna där om och om igen genom att öppna/ha dörrar öppna som inte är bra fö...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards