Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Tanya - 14 januari 2010 00:41

Hej hej. Jag känner att jag inte orkar med nånting längre, jag orkar inte ens att blogga längre, och jag som älskar att blogga... Jag är sjuk tyvärr. Jag har feber, är yr och känner mig på konstigt humör, men det kan ju också bero på mensen... Åh, känns som om jag inte orkar med något eller någon längre...

Jag ser dessutom absolut INTE fram emot att åka utomlands...
Så jag vill inte heller prata om det... Jag vet inte varför, och jag kan inte riktigt råför detta, men jag gillar inte att åka utomlands... Någon som vill byta plats med mig, eller vad sägs om att byta liv? För det gör jag gärna, för jag är sjukt trött på mitt liv... Inte nog med det, jag ger mig själv skulden också för att jag mår dåligt och inte orkar med nånting längre... Bara det som fattades, right? Förlåt för att mina inlägg har vart tråkiga och deppiga och för att jag skriver sällan nuförtiden, men det är för att jag har tröttnat på allting, på livet... Hur ska jag finna glädjen och styrkan igen i mitt liv? Well, jag får väl helt enkelt göra det jag gjorde förut då jag mådde bra, med andra ord: Be till Gud, och det gjorde jag mycket och ofta, men det har ändrats... Men jag måste börja med det igen, för det lönar och hjälper att be, även om det inte alltid känns så...

Men nu sa jag gå. Ni får ha det så bra, och jag hoppas att ni mår bättre än mig och är på bättre humör än vad jag är... Ha det så bra alla!

Puss och kram /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards