Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Tanya - 24 juli 2010 14:32

Hejsan bloggen! Jag fyller år snart, om exakt 5 dagar...
Då blir jag 20 år! Haha hjälp vad fort tiden går. Jag har alltid velat sen när jag var liten att bli 20 år och 20 har alltid vart min favorit siffra. Varför vet jag inte riktigt, vet bara att jag gillar den siffran och åldern.
Nu närmar det sig och jag blir bara äldre och äldre... 
Det skrämmer mig lite faktiskt, haha. 
Om 5 dagar så ska jag träffa Justin, min underbara Justin! :D   .


Haha omg jag är så glad och nervös över detta... Lyckos Justin, han är alltid så lugn, han är inte lika galen och dramatisk som jag är, haha! :P .
Vi ska åka till Gröna Lund då :) .
Det kommer bli så roligt, spännande och nervöst... Jag vet det bara haha :P . Hoppas det blir fint väder bara!
Inte kul om det spö regnar och om det är värsta åska och jätte molningt eller något, haha. Det behöver inte vara 30 + grader och vara jätte soligt, men åtminstone lite sol och inge regn alls tack!

Jag vill åka till Västerås antingen nu på måndag eller tisdag, för att hämta min mobil. Den är på lagning just nu så jag har mammas gamla mobil just nu.
Jag saknar min mobil! :( . Haha.

Jag vet inte riktigt varför, men jag har ingen blogg lust kvar längre... :/ . Inte nu heller, känner mig inte så särskilt sugen på att blogga men jag vill skriva av mig lite och så. Hoppas jag får tillbaka min blogg lust snart!

Nä men nu har jag inte så mycket mer att säga haha.
Jag ska gå nu men ni får ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram. / Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards