Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Tanya - 28 februari 2012 23:59

Hejsan! Just nu så är jag i Stockholm... Åh, äntligen! :) . Jag har länge längtat efter att få åka hit... Så idag har jag packat ner mina grejer, smink & så. Hårprodukter, ansiktsprodukter från Lush och sånt :) . Jag har även duschat & fixat mig... Sen så åkte jag hit till Stockholm! Jag tänkte snart gå och lägga mig, men tänkte först blogga lite snabbt bara. Jag har inte gjort något speciellt här i Stockholm faktiskt... Vi har ätit mat, kurdisk mat... Mums! Sen har vi även kollat på en film som heter: Män som hatar kvinnor... Jag har sett den filmen förut. Jag är inte direkt förtjust i den, men aja den dög i alla fall. Jag HATAR ju inte den filmen i alla fall... Herre Gud, jag har inte så mycket att komma med märker jag... Snacka om tråkigt inlägg, haha xD . Men men, alla inlägg är ju inte roliga... Eller ja, "roliga." Är man uttråkad eller har man inget speciellt att blogga om... som t.ex vad som har hänt under dagen och så, ja då blir inte inlägget sådär super roligt... Hur som helst. Nu så ligger Avin & mormor och sover... Så jag tänkte också dra snart. I morgon efter Avin har kommit hem från jobbet så tänkte vi bland annat kolla på Vampire Diaries! Wiie, jag längtar!  


Seriöst, nu har jag inget mer att lägga till... Så jag ska gå och sova nu. Jag ska tvätta bort mitt smink, ta min sista medicin och äta något enkelt till det (jag får ju inte ta den på tom mage tyvärr, haha.) Sen så ska jag borsta tänderna, byta om och gå och lägga mig helt enkelt... Men ni får ha det så bra och sköt om er... P.S jag ska försöka att blogga bättre, åtminstone nu när jag är här i Stockholm... Ja för er som bryr er alltså ;) . Jag ska stanna här mellan ca 1-2 veckor, men blir antagligen 2 veckor tror jag... Skönt! :) . Hur som helst... sköt om er! Puss och kram! /Tanya :) 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards