Alla inlägg den 1 april 2012

Av Tanya - 1 april 2012 20:53

Hej hej! Detta inlägg är INGET Aprilskämt så att ni vet det, haha ^^ .  Jag har beställt hem en fin vit Iphone 4S för över 1 vecka sen. Dom sa (dom som jobbar på Tele2, det var därifrån jag beställde) att det kommer dröja 2 veckor innan jag får den. Nu på fredag har det gått exakt 2 veckor sen jag beställde den då... Så då borde jag få den senast på fredag eller tidigare :) . Jag blir riktigt irriterad om jag får det senare eftersom mitt Comviq kompis går ut nu på tisdag... Jag har 16 kr kvar, jag överlever inte med fjuttiga 16 kr i en hel vecka! Någon/några dagar, ja då går det bra... Men samtidigt så vägrar jag fylla på mobilen i helt onödan, även om jag så skulle få vänta ytterliggare 1 vecka. Då använder jag hellre hemtelefonen eller t.ex mammas mobil om det skulle vara viktigt eller om jag vill något speciellt. Då kan man ta med sig hemtelefonen ut i värsta fall, haha xD . Hemtelefonen är ju en vanlig mobil... Också en Samsung (vilket jag btw har nu.) Jag tog ju med ut hemtelefonen idag... När jag skulle hämta paket, haha. Ett paket från Lush som jag har beställt. Det är ansiktsvård, ansiktsvatten som jag beställde som nästan är slut + ansiktsrengörning som jag beställde som var HELT slut... Hur som helst, jag märkte att jag kom ifrån ämnet helt. Haha, sorry för det ^^ . 

Egentligen så skulle jag ha fått denna mobil i sommar när jag fyller år (vilket är den 29 Juli för att vara mer exakt)  Men det pågick en sån bra deal just nu... Det kostar ca 300 kr i månaden och då ingår allt... Fri surf, helt obegränsat gratis sms och man kan ringa till vem man vill, hur mycket man vill och hur ofta man vill för ca 300 kr i månaden. Bra va?! Bättre än så kan det inte bli ;) . Så jag lär väl få den när som helst. Jag tror (och hoppas) att jag får den nånstans mellan onsdag-torsdag. Senast på fredag. Annars lär jag gå upp i taket alltså xD . Sen så har jag även beställt 2 fina rosa skal till mobil, från 2 olika hemsidor. Den ena är från: www.Jbutiken.se och den andra är från: www.Skyddaäpplet.se :) Den från skyddaäpplet är en fin rosa glittrig skal... Jag hade egentligen tänkt beställa bägge skalen från www.Jbutiken.se men deras rosa glittriga skal hade tagit slut :( . Så då beställde jag från www.Skyddaäpplet.se vilket är bra/tur i sig eftersom det är billigare där :) . Den från www.Jbutiken.se så beställde jag ett rosa "diamant" skal... Ser lite ut som om den har bubblor i sig. Båda är jätte fina! Jag lägger upp bilder på dom och så när jag har fått min Iphone 4S ;) .


Nej nu så ska jag gå, har inte så mycket mer att säga... Men ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards