Direktlänk till inlägg 11 november 2013

Lugnt och skönt idag! :)

Av Tanya - 11 november 2013 14:42

Hej hej! Så skönt, idag ska jag inte göra ett skit! Mormor och Avin är inte här, de har andra planer idag. Imorgon ska man åka hem, vet inte riktigt vad jag känner inför det... Men det är skönt att man får ÄNTLIGEN en hel dag för sig själv efter en vecka... Jag ska bara slösa bort min tid genom att kolla på Smallville (en rätt så gammal serie är det egentligen men jag har aldrig riktigt följt den regelbundet, har bara sett något avsnitt här och där random ibland förut när den gick på tv.) Jag ska också duscha senare, känner att det behövs. Vet ni? Jag har känt mig så varm i kroppen på sistone, tror det är för att mensen är på gång... jag får den troligen nån gång den här veckan. Jobbigt... hoppas mina känslor känns stabilt då bara som det har gjort hela den här veckan. Ångesten har inte spökat lika mycket som det annars brukar göra, VÄLDIGT SKÖNT! :D. Nu vet jag nästan hur det känns att vara normal och leva ett normalt liv (men bara nästan) och det känns så skönt, så befriande att kunna göra saker utan att ångesten försöker döda mig. Magen har jag inte alls haft problem med överhuvudtaget i en vecka nu :O . Det hjälper verkligen att dra ner på sött och att röra på sig dagligen stort sätt! Fast nu så kommer jag bli väldigt sötsugen när jag får min mens, jag har redan börjat känna den här extrema suget efter sött, hehe.

 

Just ja, jag skrev om shoppingen iförrgår. Jag kunde inte ta en bild då eftersom det var så mörkt ute så man hade inte sett hur sminket och Lush produkterna egentligen ser ut. Jag har försökt om och om igen ladda upp bilderna här på bloggen men av någon konstig anledning så går det bara inte. Jag har inte heller lust att stänga ner här och mobilblogga bara för att visa upp 2 bilder. Så för er som vill se mina bilder så får ni helt enkelt gå in på Instagram.com antingen ladda ner appen eller gå in via datorn så får ni se mina 2 senaste bilder :). Det ena är 3 Lush produkter i rad, 1 duschgele, 1 tvål och en ansiktsmask. Nästa bild är bild på ett läppbalsam från Mac, Nyx ögonskuggor, 1 läppstift från Mac och en läpp primer från Mac. Jag har verkligen FÖRSÖKT att ladda upp men nej något är fel som jag tyvärr inte lyckas att fixa... Jag heter Taanii90 där som sagt :).

 

Men nu så ska jag se på Smallville och bara ha det skönt. Jag ska sen duscha som sagt. Ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards