Direktlänk till inlägg 24 september 2014

Ångest + mina framtidsplaner, vilket jag inte har bloggat om förut!

Av Tanya - 24 september 2014 20:24

Hejsan! Idag har jag vart iväg och lämnat in blodprov, för att se om en utav mina mediciner som jag tar (har tagit den i många år, ca 10 år faktiskt) hur min kropp reagerar... Positivt eller negativt, typ så. Grattis, kommer man på 10 år senare... :P. Så vi får se hur det blir. För eventuellt ska jag isåfall byta ut en utav mina mediciner... Så vi får se hur det blir. Jag hoppas man får byta ut, då ni vet att jag allmänt mår dåligt och då vore det skönt att veta att en utav dom orsakerna är orsakat av en medicin och inte endast på grund utav jag är fysiskt sjuk. Men jag tror att det skulle behöva bytas ut, har velat det nu ett tag... Vet inte riktigt när jag får resultatet. Nog om det. Jag har även vart på stan med min mamma då vi båda har haft ärenden. Mina mediciner behövde jag hämta ut från Apoteket,  jag har köpt 2 nya maskaror (inte för att jag kände mig shoppingsugen, inte alls, utan för att det var 20% på Åhléns idag på valfri skönhets/sminkvara och det gäller bara under en väldigt kort period, så då slog jag till. Man kan trots allt inte påstå att maskarorna går till spillo, för var trejde månad ska man byta ut då den börjar ta slut/bli gammal. Istället för att köpa en ny så tar jag fram en ny då jag har flera maskaror på lager nu.) Jag köpte även Schampoo och en handkräm från The body shop, i doften kokos! Jag hade 50 kr att handla upp för (kupong) så jag använde upp den då den kostar 50 kronor också. Har hänt flera gånger att jag har torra händer, speciellt på hösten/vintern och så har man ingen handkräm i väskan... Nu har jag det! :)

 

Nog om det, har även gjort videoinlägg igår. Jag hann tyvärr inte lägga upp den igår och när jag väl hade tid, hade jag inte lust att lägga upp den 2 på natten riktigt... Jag pratar om ångest, hur jag har haft det på senaste tiden och även om mina framtidsplaner! Det har jag inte nämnt här i bloggen förut, så det är första gången jag nämner mina framtidsplaner. Saker som är helt bestämt och som jag ser fram emot!  Vill ni veta vad det är, så se till att kolla! ;). Detta inlägg filmade jag in igår runt klockan 18, ifall någon undrar :P. 

 

Men nu så ska jag gå... Jag ska slappna av nu en stund, sen fixa lite gott att äta (men dock nyttigt) och kolla på serier. Ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tani :)

 


 

 
 
Alvis

Alvis

28 september 2014 16:37

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.


Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Tanya

5 oktober 2014 19:08

Tack så mycket! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards