Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Tanya - 25 januari 2014 18:54

Hejsan! Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men för ca en vecka sen tillbaka så slutade min laptop att fungera bara sådär... Varför vet jag inte. Det stod bara på dataskärmen att något program eller likande måste tydligen uppdateras... Så jag måste få den lagad för att kunna använda den igen. Just nu så bloggar jag från mobilen alltså. Mycket har hänt sen sist jag har bloggat. Jag har äntligen lyckats få ihop min vardag (i alla fall den här veckan.) I måndags så träffade jag en psykolog, vi gick med på att vi ska köra en KBT behandling för min del. Inte nog så ska den förändra mitt sätt att leva men det ska även förändra mitt tanke beteende/mönster så jag slipper tänka så himla negativt och ibland orealistiskt... I tisdags hade jag en tandläkartid. I onsdags hade jag en tid hos en annan psykolog... Som jag mest pratar ut med & så. I torsdags var jag med min finaste bästa vän Nathalie! Vi var med varandra från kl 3 på eftermiddagen till ca halv 12 på natten. Jag var hos henne först sen så tog vi oss hem till mig :) . Igår så tog jag en promenad då jag inte ville riskera att förstöra mina nya goda rutiner och dessutom få onödig ångest på köpet... Idag har jag tyvärr sovit så sent som till 3 på eftermiddagen :( . Varför? Jag la mig vid 2 igår, lyssnade på musik till 4 på morgonen men pga mycket tankar så kunde jag inte somna förrän halv 8 på morgonen!! Så jag behövde verkligen ta igen sömnen. Vilket var skönt. Jag har mest hållt på med mobilen idag, tvättat mina smink borstar. Snart så ska jag ta mig till duschen. Blir att se på serie/filmer ikväll med chips/morötter (vet inte vad jag ska välja ännu) tillsammans med läsk och dipp såklart! Det gamla vanliga ni vet...

Som tur är så har vi sammanlagt 2 datorer om man räknar bort min laptop. Så man klarar sig :) . Jag har på sistone köpt lite saker som jag tänkte skriva om. Alla dom var rätt så nödvändiga för mig. Jag lägger upp en bild på dessa saker och en bild på mig som togs för ca 3 dagar sen :) . Jag köpte en ansiktsmask från Emma S. Jag ville ha den billigaste och den kostade 329 kr... Jag var inte så över förtjust i produkten i sig då den inte var något speciellt enligt mig... Har haft bättre om man säger så. Längtar tills jag har använt upp den så jag kan använda något bättre! Sen så köpte jag en anti-Blemish stick från Sans Soucis. Den applicerar man på nätterna om man har en finne eller märker att en är på gång, den är rätt så effektiv faktiskt! Den sista och dyraste men som jag också mest gillar är att jag köpte en concealer från Bareminerals. Tyvärr så kostade den hela 395 kr... Den är både till för ögonen och ansiktet. Men jag använder den för specifikt för mitt ansikte om man har någon finne, ojämnhet, om man är lite röd eller har acne ärr som man kan täcka över. Den täcker rätt så bra och den känns lätt på huden, krämigt och skönt och den sitter kvar rätt så bra faktiskt :) . Färgen jag valde heter light 1 och det är en kall/rosa tonad ljus concealer. Var rädd att den skulle vara för ljus för mitt ansikte men det var den inte som tur var!

Men nu så ska jag gå... Har inget mer att blogga om just nu känner jag. Snart måste jag äta sen så ska jag duscha... Men ni får ha det så bra. Sköt om er! Puss och kram. /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards