Alla inlägg den 12 november 2014

Av Tanya - 12 november 2014 22:45

Hejsan! Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, det har hänt en hel del grejer sen jag bloggade senast... Både bra och dåliga grejer. Jag har mått psykiskt dåligt som vanligt (haha som om det vore något nytt.) Just därför har jag inte velat blogga heller. Jag har inte velat fylla bloggen med den ena efter den andra negativa deppinlägg... Känner att jag drar ner mig själv ännu mer när jag blir så "dramatisk" för visst känns allt mycket värre och dramatiskare än vad det egentligen är när man mår dåligt/oroar sig eller känner sig stressad? På tal om stress... Det har blivit för mycket. Det har vart så illa så de senaste nätterna har jag sovit väldigt dåligt, men idag/imorse tog jag mitt rekord. Sov endast 3 fjuttiga timmar :(. Vilken tur att jag vart på bra humör idag! För ärligt talat om jag måste välja mellan att sova 8 timmar (alltså vara utvilad) men allmänt vara på sjukt dåligt humör, eller sova endast 3 timmar men vara glad så väljer jag lätt alla gånger att vara trött, utsliten men "glad" än utvilad men irriterad/arg/ledsen osv... Ja ni förstår nog vad jag menar :). Sen så har jag gjort ett videoinlägg idag... Sorry för den kassa kvalitén men det blir fort mörkt ute nu för tiden så då får vanliga lampor duga... Dagsljus gör verkligen en stor skillnad! I det pratar jag om vad jag har gjort på senaste tiden samt jag visar upp mina grejer som jag har fått i väldigt tidig julklapp utav min bästa vän Nathalie! Hon ska också få det hon önskar sig av mig snart faktiskt (innan jul.) :P 

 

Men nu så ska jag gå. Förresten! Innan jag glömmer:Detta inlägg gjordes mycket tidigare idag, vid 17 tiden. Nu har jag hunnit äta, städa mitt rum lite grann, vilat och så. Nu så ska jag se på min serie (Smallville för att vara mer exakt.) Jag har även idag träffat Viola (föredetta ungdomspastorn) Vi pratade mycket om min framtid och sa att hon hade en dröm om mig som hon är övertygad om att det är sanningsbaserat (då hon inte brukar drömma om mig.) I den drömmen hade jag flyttat hemifrån och jag bad henne att sova över hos mig. Så hon sov över hos mig i vardagsrummet. Då var det en man som kom förbi och knackade på fönstret, men när han såg att jag inte var ensam så gick han därifrån... Hon fick den känslan av att han var ute efter att utnyttja mig. Då sa hon till mig att oavsett vem det än  är, man som kvinna så måste jag lära mig att markera ännu mer, annars kommer energitjuvar i mitt eget hem och kommer göra mitt liv mer jobbigt och komplicerat än vad det är... Det vet jag att det är så, då jag känner en del människor som redan nu konstant försöker köra över mig och utnyttja min godhet.. Jag säger mer ifrån och sätter stopp för det men fortfarande har jag ibland svårt att inse när folk går för långt och i värsta fall utnyttjar mig/situationen/mina svagheter... Men ja, nog om det. Ville bara skriva lite snabbt om det.  Men ni får ha det så bra, sköt om er! Puss och kram. /Tanya

 


 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards