Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Dagens 2 frågor :) .

Av Tanya - 4 januari 2010 01:49

Hej hej bloggen! :) . Idag så har jag vart med Avin och hennes kille Jesper och fikat. Fast innan vi fikade så åkte vi till ÖB och köpte lite saker och så... Bland annat body lotion till mig, men vet inte vad den heter riktigt, men den ska vara bra för kroppen, för torr hy, vilket jag har.

Men idag handlar det om en fråga som jag har till er alla. Det kallar jag för dagens fråga. Eller jag har snarare 2 frågor, och här kommer dom:

Jag har 2 frågor till er alla här: 1. Vad tycker du är roligast? Att ladda upp egna bilder, eller att kolla på andras bilder? Och nu till fråga nummer 2. Vad gillar du bäst? Att läsa andras bloggar, eller att själv blogga? :)

Så, det var dom frågorna jag vill veta. Kommenterna gärna, och säg vad ditt svar är, så lovar jag att kommentera tillbaka! :) . Om ni vill veta vad jag själv tycker om dom 2 frågorna, så får ni väl fråga genom att skriva i min gästbok eller kommentera min blogg. Men kom ihåg: Ingen kommentar/gästbok inlägg = Inget svar på vad jag tycker + ingen kommentar/gästbok inlägg tillbaka, så gör som du vill :) . Om du väljer att inte kommentera eller skriva i gästbok, så förlorar ni ju egentligen på det, eftersom jag inte heller kommer att kommentera tillbaka :P . Kom igen, det blir roligt ju, så svara på dom frågorna, så blir jag glad :D .

Men nu ska jag gå, ska lägga mig om en stund. Men ni får ha det så bra, och nu vet vad ni ska göra innan ni går ;)  :D.

Puss och kram! /Tanya :) .

 
 
[MICKESEGNA]

[MICKESEGNA]

4 januari 2010 02:05

1. Båda.. hehe. Men om ja måste välja en så blir det kolla andras för då får man så många roliga ideer och blir inspirerad till att ta egna och sen visa dem :)! För ja älskar att visa mina bilder och få beröm för dem. Ja får beröm av många för mina, de är jättekul! :D

2. Helt klart att blogga själv! Men att läsa andras är ju också kul :)!

http://mickesegna.blogg.se

 
jenny

jenny

4 januari 2010 02:10

hej!
tack för komentaren på min blogg :) jag håller fortfarnde på att försöka få den bra, första gången jag läser din blogg men nu blir det att följa den varje dag , gillar den ...
svar på ena frågan i allafall:= det ee både roligt att ladda upp bilder och att titta på andras:)
kran jenny

http://www.mjukisbyxan88.bloggplatsen.se

 
jenny

jenny

4 januari 2010 04:47

det e ju sant denee riktgigt fin :)
bloggandet riktigt bra det med ,vad tycker du om mitt??
kram

http://www.mjukisbyxan88.bloggplatsen.se

 
Miiickaan

Miiickaan

4 januari 2010 13:57

Hej! Tack för kommentaren, kul att du tycker det var ganska roligt att läsa. =) din blogg är också bra, så kommer försöka kika in lite då &då. Svar på frågorna, den första tycker jag nog att det är roligare att kolla på andras bilder än att ladda upp själv, men det kanske beror på att jag inte laddar upp så mycket bilder. Den andra frågan var svår för det är väldigt roligt att blogga själv men det är också roligt att läsa hur andras vardagar ser ut så blir nog både och. =) Kram Mickan.

http://miiickaan.bloggplatsen.se

 
Miiickaan

Miiickaan

4 januari 2010 18:57

Hej. =)
håller med dig precis, använder inte bloggen för att få massa uppmörksamhet. Ja, det är det verkligen. =) Ganska dumt att man gör som man gör med lovet egentligen man borde ta vara på tiden lite mer och varför inte åka pulka. :P Det ska jag försöka göra. =) kul att läsa andras bloggar. :D Kram Mickan.

http://miiickaan.bloggplatsen.se

 
Miiickaan

Miiickaan

4 januari 2010 23:42

Hej hej. =) jaa, det är det faktiskt men det är riktigt kul att läsa dom också, som kissies blogg &dom andra. Va skönt att du inte slösar bort det helt. :) man måste ju ta vara på det. För min del går inte det så jätte bra just nu men får bli ändring. haha =) Kramar Mickan

http://miiickaan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards