Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Tanya - 13 oktober 2010 21:49

Hejsan bloggen och alla ni där ute (eller inne för den delen.)
Idag så har jag vart i skolan, men jag har knappt orkat med något... Jag var så trött, jag gick och vilade mig en stund då jag kände mig yr... Så är det när man är uppe sent och när man tror och hoppas på att Justin ska logga in snart, när som helst. Jag bara chansar liksom, haha. Det måste jag sluta med, jag måste ta hand om mig själv också. Jag kan inte vara vaken timme efter timme, tro och hoppas på att han loggar in snart och sen bara: Oj då, nu är klockan 2 på natten! Nää nu så måste jag sova, har ju skola imorgon. Jag kan inte fortsätta sådär...
Okej om man gör sådär någon enstaka gång, men detta händer ju rätt så ofta nu för tiden och det får man ändra på.

Sen så faller jag för dumma frestelser, som att äta lite onyttigt i skolan...
Nej usch, jag måste verkligen skärpa mig.

Nä men nu så ska jag gå. Ska snart ta bort sminket, byta om, äta något lätt och bara ta det lugnt och så vidare... Men ni får ha det så bra och sköt om er!
Jag tänker lägga mig i tid/tidgare för en gångs skull...

Puss och kram. /Tanya

Av Tanya - 13 oktober 2010 00:37

Hejsan alla där ute! Idag så har jag inte gjort något speciellt så, utan bara det vanliga. Skolan, kommit hem, däckat i soffan och så haha :P . Jag var så trött... Sen så "smarta" jag tog ett kort och varmt bad så trött som jag var/är. Jag höll på att somna. Jag kunde knappt duscha normalt eller ens stå utan att vingla eller nästan somna till, så trött var jag... Jag passade även på att slösa bort min Lush badbomd som jag köpte. Vattnet blev lite rosa och vitt blandat, det såg ganska coolt ut från början :) . Det luktade gott och fick mig att bli ännu mer avslappnad, vilket gjorde det svårare att hålla sig vaken haha.
Dum som jag var så pallade jag bara att bada i 10-15 minuter. Hade jag badat i minst 30 minuter så hade nog min hy blivit mjukare tror jag... Aja, gjort är gjort.
Måste lära mig att lägga mig tidigare när det är en helt vanlig skoldag dagen efter, i alla fall lägga mig tidigare än kl 2 :P .
Så fort jag har bloggat klart så ska jag gå och sova! :) .

Förresten, tack för fina och positiva kommentarer! Jag trodde inte att jag skulle få det. Jag trodde att antingen så skulle inte någon bry sig om att kommentera, alltså att ingen bryr sig med andra ord eller att man bara skulle få negativa idiotiska kommenterar. Jag fick mer snälla kommentarer än dryga. Fortsätt gärna att kommentera (om du har något snällt/vettigt att säga.)
Det uppskattas! Tack så mycket! :) .

Sen så ville jag säga innan jag går och lägger mig: Jag saknar min Justin! Jag hoppas att han loggar in imorgon på msn, senast han var inne var igår :P .
Jag älskar verkligen honom!   

Nä men nu så ska jag gå. Ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram. /Tani   

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards