Alla inlägg den 23 november 2010

Av Tanya - 23 november 2010 22:46

Hejsan. Det var över 2 veckor sen jag bloggade senast, jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag har vart både orkeslös och fantasilös.

Just nu så känner jag för att skriva av mig lite...
Imorgon blir en jobbig, kanske tråkig och kanske dålig dag det beror på...
Imorgon var det exakt 6 år sen morfar dog och det är inget som jag ser fram emot. Jag vill inte att den 24 november ska komma, vill slippa den dagen om året... Jag önskar att han levde och ja, jag saknar min morfar...
Det har gått 6 år, 6 långa år... Men det känns inte som om det har gått så lång

tid om jag ska vara ärlig. Det känns som om det "bara" har gått cirka 3-4 år...
Förut hatade jag hela November och November månad var en väldigt jobbig

och deprimerande månad för mig.

Tack vare Justin så finns det något positivt med denna månad.
Den 5 November så blev jag och Justin tillsammans, vilket jag har bloggat om tidigare :) . Så November är inte bara en tråkig och dyster månad, utan nu är det även en bra månad för min del. Det är blandade känslor.
Skönt att det kunde gå från bara dåligt till både bra och dåligt.

Angående Justin... Det går bra mellan oss men Gud vad jag saknar honom!
Han var inne på msn senast för 11 dagar sen (imorgon så blir det 12.)
Det är nästan 2 veckor utan honom och sådär länge har jag aldrig vart

utan honom tidigare! (Vi har känt varandra i snart 6 månader.)
Så ja, det känns jobbigt... Jag ber varje dag nuförtiden att han ska logga in

på msn så fort som möjligt (jag hoppas på att han loggar in imorgon, då det är en jobbig dag för mig.) Jag saknar honom, jag behöver honom... Ska nog ta ett snack med honom (och kanske skälla ut honom lite, haha) för att han har vart så dålig med att logga in på msn...

Förresten... Ville bara säga att det känns skönt att skriva av sig lite

så som jag brukade alltid göra det förr. Jag ska inte säga att jag ska bli

bättre med bloggandet, för det håller inte som ni säkert har märkt...
Jag kanske tänker och vill bättra med det, men jag orkar alltid inte det och

jag vet inte alltid vad jag ska blogga om, men ja... Vi får se hur det blir.
En sak är säkert i alla fall: Jag kommer inte att sluta blogga helt och hållet!

Så kolla in min blogg lite då och då så får du se lite nya inlägg här och där ;) .

Nej men nu så ska jag gå. Men ni får ha det så bra och sköt om varandra!
Puss och kram. /Tani  

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards