Alla inlägg den 24 november 2010

Av Tanya - 24 november 2010 22:07

Hejsan. Jag ville blogga just nu endast på grund av att det är den 24 November, inte för att jag har nå vidare blogglust eller behöver att skriva av mig eller så...
Dagen blev inte så hemskt som jag hade tänkt mig/räknat med.

Jag har tänt ljus för morfar och bett en bön. Jag har inte grävt ner mig själv i sorger, minnen eller tårar. Jag vet inte riktigt hur det känns, hur jag ska ta det... Jag antar att det är bra, med tanke på att min dag inte blev "förstörd" på det sättet eller så :P .

Dock så har jag stannat hemma idag på grund av att jag inte har mått bra.
Ja, jag har mens och så vidare... Behöver jag säga mer? :P .
12 dagar har gått nu, 12 dagar utan Justin...
Nä, han loggade inte in idag heller! :O .
Så dåligt... Får väl hoppas på att han loggar in imorgon eller senast

nångång den hära helgen!

Men nu så ska jag gå. Ska göra ordning mig till sängen, ta bort smink, äta något lätt och så vidare. Men först så ska jag måla mina naglar innan jag gör resten ^^ .

Ni får ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram. /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards