Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Tråkig jul...

Av Tanya - 27 december 2010 16:55

Hejsan bloggen och alla människor som läser detta! :) .
Jag känner bara för att blogga just nu, men jag har ingen aning om vad, haha...

Men jag kan säga att jag inte var nöjd med julen. Visst, jag fick en del saker som jag önskade mig, det var ovanligt lugnt denna jul vilket jag uppskattade.
Så det var inte det som var problemet direkt... Problemt var att jag var sjuk då.
Jag var varm, samtidigt som jag frös. Jag hostade och nös och var även yr.
Tråkigt, jag fick gå till ett rum och vila där då och då.
När vi skulle äta mat, alltså julbord så var jag yr och ville bara få det gjort, bara äta och sen åka hem igen... (Jag firade jul hemma hos gammelmormor.)
Så ja, man kan säga att julen var tråkigt för min del...

Så ja, jag har haft bättre jul förut. Förra året var bättre kommer jag ihåg.
Då var jag i alla fall frisk och glad och jag och Cesar var vänner då...
Men ja, allt gick fel.

Angående Cesar... Jag saknar honom fortfarande. Jag har svårt att släppa taget om honom om jag ska vara helt ärlig... Jag kan fortfarande smsa honom lite då och då, trots att jag inte får något svar tillbaka av honom...
Jag skrev god jul till honom när jag var sjuk, när det var julafton...
Tror du att jag fick något svar tillbaka? Nää då, det fick jag inte...
Jag blev inte chockad av det, inte heller så värst ledsen då jag är van vid

att han ignonerar mig... men endå så kan jag inte släppa taget.

Dumt va? Det är inte så att jag tänker på honom varje dag eller så, nej absolut inte... men man känner saknaden inom sig endå, även om man inte alltid tänker på det. Haha okej, nu kom jag helt ifrån ämnet här märkte jag. Men skitsamma, kan vara bra att skriva av sig lite ibland, eller hur? :) .

Förresten, hoppas Justin loggar in på msn idag...
Det var 2 dagar sen han loggade senast in på msn.
Så ja, jag saknar honom och har lite saker att prata med honom om... men det är

inget som jag tänker berätta här i bloggen. Men vem vet, jag kanske gör det i framtiden? ;) . Det återstår att se :P .

Även om jag egentligen inte har något emot att blogga lite till så... Vet jag inte rikigt vad jag ska blogga om mer, haha. Jag känner att jag har nästan bloggat klart nu.

Men ni får ha det så bra och sköt om er och ta hand om varandra!
Puss och kram. /Tanya

 
 
JustMie

JustMie

2 januari 2011 00:25

Hej! Fin blogg :) Jag har en grej just nu på min blogg som hetr Veckans blogg. Du kommenterar, skriver varför din blogg borde bli veckans blogg och på onsdag säger jag vinnaren! :) Vinnaren får Garanterat fler läsare.


Va gärna med, Anmäl dig senast på tisdag!! I inlägget: Va med i Veckans blogg och få fler läsare!

http://www.justmie.bloggplatsen.se

Tanya

2 januari 2011 00:29

Nej tack, pallar inte :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards