Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Tanya - 21 augusti 2010 01:21

Hejsan alla där ute. Idag så mår jag helt okej, är bara lite trött nu bara.
Jag kände bara för att blogga just nu :P .
Idag har jag inte gjort något speciellt haha.


Min mamma och min syster är inte hemma, dom är i Stockholm just nu.
Ganska skönt faktiskt. Det är skönt att vara ensam hemma ibland, eller vad tycker ni? :) . Dino (våran kattunge) har bara sovit hela dagen och hela kvällen.
Jag hoppas bara att han inte stör mig i natt nu när jag ska sova efter jag har bloggar klart, haha. För om jag stänger ut honom från mitt rum så blir han jätte ledsen, naaw...
Det vill jag ju inte göra. Jag vill inte göra Dino ledsen, men samtidigt så hoppas jag att han lämnar mig ifred, inte attackerar mina händer och mina fötter och biter sönder mig och väcker mig stup i kvarten, haha.
Fast just nu så ligger han här på skrivbordet brevid min dator och sover haha :P . Naaw! :) .

Jag har idag beställt 2 balsam från Lush idag via nätet. Hemsidan är såklart som vanligt: www.Lush.se


Jag beställde dom här två:

Coolaulin heter denna  som ni ser :) .


Denna är såklart American Cream.

Jag älskar båda två, dom båda är bra på sitt sätt.
Coolaulin och American Cream luktar otroligt gott också! :) .

Ni som har läst min blogg tidigare och sett mina tidigare inlägg om Lush produkter, ni vet hur galen jag är i Lush och att jag verkligen älskar Lush! :)   .

Jag funderar nästan faktiskt på att börja blogga om Lush igen, alltså sådär mer detaljerat och nya produkter som jag använder och sånt. Bland annat är det tvålar, schampoo och bodylotion och sånt. Vad tycker ni? Ska jag börja blogga lite om det igen, betyg sätta det, skriva ner priserna och så? :) .

Nej men nu så ska jag gå. Måste sova, det är ju en ny dag imorgon och man ska ju kunna orka gå upp utan att känna sig halv död haha.

Ni får ha det så bra och sköt om er! :) .
Puss och kram! /Tani   

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards