Alla inlägg den 4 november 2011

Av Tanya - 4 november 2011 15:31

Hejsan! Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte riktigt orkat +

jag har inte haft någon insperation om man säger så...


Just nu så är jag i alla fall i Stockholm hemma hos Avin!  .

Amanda är också här, hon kom hit för en stund sen :) .  

Vet ni vad? På sistone så har jag emellanåt, ganska ofta haft magont lite då & då...

Jag undrar varför och vad det beror på?! Sist hade jag det iförrgår. 

Nu är det bra med magen som tur är, men ändå. Hmm...

Avin är i alla fall och jobbar just nu. Jag har under tiden gått upp, ätit frukost,

kollat på Vampire Diaries & sen så kom lilla Amanda hit ^^ .

Sen så har jag bytt om, tvättat mitt ansikte & diskat... Jag känner mig lite dum

som glömde att ta med mig min extra tandborste! Jag hoppas dom har det här

så att jag kan låna det, hehe... Som ni märker så har jag inget vettigt att blogga om -.- .

Inte så konstigt att jag inte känner för att blogga lika ofta längre då?! xD .


Just ja, tänkte även uppdatera er angående Justin (för er som bryr er eller tycker 

det är roligt/intressant att läsa om.) + så vill jag bara sådär allmänt skriva av mig lite

ni som har följt min blogg ett tag vet vid det här laget att jag bloggar mest

för att skriva av mig & sånt! Hur som helst, angående Justin:

Det går lite framåt... Vi är inte direkt på gång eller så (även vissa påstår det, haha! xD)

Vi har pratat ut en hel del, jag har sagt hur jag känner... att han får sluta dölja saker 

för mig bland annat och så vidare... Vi är vänner som har starka känslor för varandra.

Som älskar varandra betydligt mer än "bara som vänner." Men vi är fortfarande inte 

på gång eller så... Vill inte upprepa mina misstag genom att bli på gång och sånt innan

han ens har ringt mig, skaffat cam och så vidare! Djupare än så tänker jag inte gå in på.

Klart det finns lite mer saker att säga, men sånt är privat ;) .


Nu så ska jag avsluta detta inlägg. Jag har ändå inget att lägga till.

Jag känner att jag har gjort mitt nu. Ni får ha det så bra & sköt om er och ta hand om varandra! 

Puss & Kram! /Tanya :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards