Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Lite allt möjligt.

Av Tanya - 18 mars 2012 03:03

Hejsan... Jag undrar varför det gör såhär ont inom mig :/ . Jag hatar den här perioden som jag går igenom just nu, ibland... Emellanåt så känns det som om jag ska bli galen, liksom förlora förståndet. Ibland känns det till och med som om jag har redan gjort det, inom vissa tillfällen. Jag är bara så ledsen, så ledsen... Inget har någonsin blivit så som jag har velat, önskat eller tänkt mig. Det är så orättivst, varför ska man behöva KÄMPA för att må bra medans det är hur enkelt och naturligt som helst att må dåligt och gå sönder i miljoner bitar?! Det är inte rättvist... Den här världen är verkligen ond. Det är bland annat därför som jag blev ofta less på livet. Jag verkligen hatar mina känslor... verkligen hatar... Jag saknar Dino fortfarande inom mig, Bobbo har nyligen gått bort... En hund alltså. Den 16/3 2012... :( . Sen så finns mina känslor kvar för honom... Åh, det gör så ont att se honom logga in på msn eller bara att ens tänka på allt skit som jag har blivit utsatt för... Livet är verkligen orättvist! Vissa dagar känner jag smärtan lite mindre (som idag, som tur är...) Medans andra dagar känner jag mer smärta. Men smärtan finns inom mig, varje dag... Oavsett vad. Oavsett om jag känner det lite, extremt mycket eller inget alls för den stunden...

Men i grund & botten så är den kvar. Sorgligt jag vet... Men sant :( . Det gör så ont att gå igenom allt det här, så sjukt ont... Jag känner bara saknad och sorg, ren sorg... Detta är tragiskt, men vad gör man liksom?! :/ . Hur som helst, jag orkar inte "deppa" mer nu, haha. Jag är med Therese, vi har sett på en film... Eller snarare jag såg den, Therese somnade ju direkt... haha, stackarn så trött hon var! Vi ska strax lägga oss...

Btw jag ville också nämna att den 16 mars, nu när Bobbo gick bort... så kände jag för mycket smärta till slut, det blev för intensivt. Inte "bara" det med Bobbo, utan även allt som jag går igenom just nu... Sjukdomar, oro, saknad... Saknar efter Justin bland annat. Therese var också ledsen... så då bestämmde vi oss för att gå på en fest, krogen you know! Det var skit roligt där faktiskt, en massa roliga saker hände :) . Men ofc så var båda nykta... Ingen av oss gillar att supa oss fulla, speciellt inte jag! Så jag blev uppmuntrad och glad då, men det behövdes verkligen för jag var så otroligt deprimerad och nedstämd... Jag bara grät liksom och jag kände att jag fick nog av tårar, sorg, saknad och smärta. Jag kände att jag helt enkelt ville muntra upp mig själv och distrahera mig från dessa känslor. Det blev väldigt lyckat den kvällen, jag kände inte alls någon sorg eller smärta just då för den stunden :) .

Men nej nu så ska jag gå... Jag och Therese ska sova nu. Men ni får ha det så bra. Jag ska försöka blogga här snart igen! Ta hand om er & sköt om er... Puss och kram! /Tanya 

 
 
Isa

Isa

20 mars 2012 20:11

liver är orättvist :( de är jobbigt när man ska behöva må dåligt vissa perioder

Sv; aw tack hjärtat :)<3

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

20 mars 2012 22:05

Ja du gumman, livet är allt annat än rättivst...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards