Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Tanya - 7 maj 2012 23:44

Hej hej! Idag har min mobil äntligen fungerat!! Jag har smsat en hel del med Isa och Chelise och nu senare på kvällen lite med min moster på grund av en personlig grej... jag har även spelat ett spel (Temple run) och vart inne lite snabbis på msn och facebook med denna... men har mest smsat och spelat lite spel som sagt ^^ . Det är en väldigt bra mobil märker jag... Det enda "negativa" är batteri tiden... Jag startade och började smsa halv 11 imorse och hade sen 20% batteri kvar när klockan var 18:05... Om man ska vara exakt, haha. Då var det dags att ladda.  Så batteriet går ganska fort åt om man håller på med den hela tiden + jag har hört att det också går åt om man har internet på hela tiden och inte stänger av den när man inte använder den... Ja, jag har internet på hela tiden... haha xD. Jag går ju in på internet då och då så då behöver jag ju internet... som t.ex när jag ska spela. Äntligen, jag är glad över att ha min nya fina vita Iphone 4S! ^^ . Jag har inte gjort så mycket idag... har snackat med Kim, Jim, Isa och Chelise mest idag faktiskt... Ja, inget mer speciellt mer det...


Men nu så ska jag gå eftersom jag har inget mer att lägga till för tillfället... Men ni får ha det så bra. Sköt om er. Puss och kram! /Tanya   

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards