Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Tanya - 19 maj 2012 13:30

Hej hej! Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag... jag ska vara helt ärlig: Jag har knappt någon blogglust alls överhuvudtaget när jag inte har min egen dator och får använda mammas dator jämt och ständigt... Självklart är jag tacksam över det, men den är lite segare än min dator har jag märkt + internet cpar sig lite då och då. Lite drygt faktiskt... Längtar tills jag får min laptop... Jag har hela den här veckan... 4-5 dagar nu rört på mig varje dag. Promenerat varje dag och dom flesta dagarna har det vart power walking, fast igår blev det lite lugnare men idag ska jag power walka! Tyvärr har jag bara hunnit gå ner tjuttiga 1 kg... Men men, bättre det än ingenting. Jag vill gå ner åtminstone 4-5 kg till för att må bättre och ha en hälsosammare kropp och förhoppningsvis få en bättre kondition :) . Vet ni vad? Jag bara ÄLSKAR min nya mobil... Jag håller på med den typ hela tiden. Jag loggar dock knappt in på msn med den eller Facebook (speciellt inte Facebook) eftersom jag använder hellre datorn när jag är inne på Facebook och msn men speciellt Facebook eftersom jag har märkt att den drar jätte mycket battierier så det känns väldigt onödigt... Jag är ingen Facebook geek däremot så är jag en msn geek ^^ . Men jag brukar såklart logga in på msn från mobilen om jag inte har datorn i närheten eller om min syster har t.ex dator just då... Jag brukar mest spela spel med min mobil, speciellt Temple Run! Jag är en riktig Temple Run nörd alltså ^^ . Sen så brukar jag självklart smsa en del/då och då... Men prata i telefon gör jag rätt så sällan, i alla fall att prata i timmar menar jag då. Jag brukar mest få snabba korta samtal och jag själv brukar ringa snabba korta samtal...

Idag ska jag promenera igen som sagt... även ta tag i disken, fylla på min medicin ask och sånt. Sen senare på kvällen tänkte jag ta det lugnt och ordna lite med chips och dipp med Pepsi Max... ^^ . Vet ni vad? Jag saknar Jim, vi har inte pratar med varandra i 3 dagar, det blir 4 dagar idag om han inte loggar in ikväll... Jag hoppas verkligen att han loggar in snart men jag förstår att han inte orkar för han är sjuk och har feber stackarn... :/ . Hur som helst, jag har inget mer att säga just nu. Så nu så ska jag gå... men ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards