Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Tanya - 17 juni 2012 21:07

Hejsan! Sorry för att jag inte har bloggat på ett bra tag, men jag har inte orkat + vart helt fantasilös angående bloggandet... Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag, men något kommer jag säkert på :) . Jag har inte gjort så mycket idag... Jag har duschat, sminkat mig och gjort i ordning mig för tanken var att jag skulle till kyrkan med min vän Markus men det blev inte av för han mådde inte så bra och då tappade jag lusten... Jag orkade knappt överhuvudtaget ta mig till kyrkan överhuvudtaget i första hand... Jag tvingade mig själv att göra i ordning mig. Sen när Markus smsade mig, var jag redan klar och allt. Men jag blev ändå lite lättnad över att jag fick stanna hemma idag på grund av den regninga vädret. Just ja, jag har tränat idag också kom jag på! Sen så tog jag en massa egobilder på mig idag! Jag tänkte snart visa er någon bild eller så här på bloggen! :) . Jag har faktiskt tänkt på att blogga om Lush produkter som jag har använt, men vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans... så jag får helt enkelt blogga om det en annan gång. Imorgon så ska jag fika med min vän Nathalie! :) . Sen på tisdag ska jag vara & sova hos Frida tills på torsdag... Gode Gud, skona mig! Hahaha nej men sist jag var där så hade vi världens bråk... och jag blir lite påmind om det så det känns lite jobbigt att sova där igen för jag är rädd att det ska bli likadant igen :O .


Hur som helst... här får ni en egobild på mig! :)     Den bilden togs idag på mig... från min Iphone 4S mobil! :) .


Nu så ska jag gå, jag har inte så mycket mer att blogga om just nu... men jag ska snart försöka att blogga igen! Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram! /Tanya 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards