Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Tanya - 30 juni 2012 19:26

Hej hej! Jag var i Stockholm iförrgår, men kom hem igår. Jag har köpt en hel del Lush saker! :D . Anledningen till att jag inte bloggade om det var för att jag inte hade tagit med mig datorn dit då jag skulle ha stannat kvar där i knappt ett dygn ens. Jag kunde ha bloggat igår ja, men det har tyvärr hänt lite personliga familjesaker som jag inte har lust att blogga om! Det drog ner på mitt humör en del i alla fall + jag var sjukt trött! Men nu så är jag sugen på att blogga om vad jag har shoppat från Lush! :D . Okej, jag har köpt lite nödvändiga saker som ansiktskräm och ansiktsrengöring (påfyllning) och även en ansikts mask. Sen så köpte jag andra roliga grejer som var lite mindre nödvändiga ;) . Den ena var en vanilj badbomb! Det luktar HIMMELSKT! Ren vanilj...   . Den heter: Vanilla fountain. Det är ÄKTA vanilj i den, dom har även lämnat en vaniljstång står det på deras hemsida så att det inte finns några tvekan på att det är äkta vanilj... Det låter så himmelskt! Jag har tyvärr inte provat denna ännu, men efter jag har bloggat så tänkte jag ta en promenad och sen duscha och sen ta ett bad... :) . Sen så har jag köpt en bubbelbit som heter: The Comforter! Den är riktigt stor, den räcker till minst 4 bad! Den ska skumma till och den ska lukta sött, sådär fruktigt. Den är rosa och vit! :D . Sen så köpte jag en UNDERBAR vanilj parfym från Lush som heter: Vanillary, en solid version är det. Alltså ingen spray flaska utan mer en krämig form... Älskar den!. Sen så fick jag en Läppbalsam helt gratis som heter: A million kisses! Du får riktigt röda läppar av denna, vill du ha mer diskret rött får du ta pytte lite grann och eventuellt något läppglans ovanpå. Den ska hålla hela dagen, hela tiden. Så man ska kunna äta, dricka, kyssas osv utan att det färgar av! Skit bra ju, speciellt när jag fick den gratis ;) . Själv hade jag aldrig tänkt tanken på att köpa den då jag prioterar så mycket annat från Lush + att rött är inte riktigt min färg... men men, jag ger det en chans när jag ändå fick den helt gratis ;) . Sen så fick jag små prover på en body lotion, deras finaste och dyraste kräm! Spelar ingen roll hur bra den är för den är svin dyr, den kostar 399 kr!! Finns andra body lotion från Lush som jag älskar och föredrar mycket mer och som är mycket billigare! :) . Sen så fick jag en liten prov på en som heter: Happy hippy :) . En fräsh citrus doft! Denna har jag inte heller hunnit testa... Herre Gud vilket långt Lush inlägg detta blev!


Jaja, nog om Lush! Detta blir nog en lugn kväll för mig... jag ska gå ut och promonera så fort jag har bloggat klart och sen duscha och sen ta ett bad som jag också nämnde innan. Sen så ska jag äta chips, med hemmagjord dipp och Pepsi max... Mums! :D . Men ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram!/Tanya 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards