Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Tanya - 7 augusti 2012 20:21

Hejsan! Nu är jag 22 år. Jag fick en del presenter... som parfym, lite smink, mobilskal, nya skor och sånt... sen så fick jag även Lush saker & hårinpackning/mask. Men det fick jag iförväg som ni säkert vet... :) . Sorry för att jag inte har bloggat, men jag har inte alls haft någon lust... Jag har mått rätt så dåligt av olika anledningar, saker som pågår... Jag och Frida är osams nu för något skit löjlig grej... men jag tänker INTE höra av mig till henne då det var hon som valde detta. Jag smsade och skickade ett grattis-sms till henne medans hon sket totalt i mig när jag fyllde år för en fjuttig sak... Aja, jag har i alla fall visat att jag bryr mig. Sen om hon skiter i mig, är upp till henne tyvärr... 

 

Sen så saknar jag tyvärr fortfarande min katt Dino, som nu har gått bort... sen så allt det här med min pappa och så har stressat upp mig. Sen så att jag inte kan träffa Jim på ett bra tag stör jag mig också på, för det är mycket svårare att ta reda på vart man har varandra exakt... allt det här som jag upplever och går igenom, orsakar kaos och oro inom mig tyvärr. Men, jag måste tro på att det blir bättre snart... Ingenting varar ju förevigt. Inte ens smärta eller sorg. Till och med det går över och det blir bättre! :) . Just idag så har jag vart med min fina vän Nathalie och fikat... eller... jag fikade inte. Jag drack bara vatten eftersom jag hade mått dåligt tidigare idag. Magproblem... men nu så mår den bättre :) . Snart så fyller hon år också och ska jag åka hem till henne och hennes kille och fira henne... Vad mysigt! ^^ . Ja, det var allt för mig. Det var allt jag har att säga om just nu... men ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards