Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Tanya - 27 augusti 2014 18:35

Hejsan! Idag är jag glad och mår bra trots mina omständigheter och gårdagens händelse... Det känns som en stor välsignelse för mig att jag trots allt kan hålla hoppet och framför allt mitt humör uppe :). Jag har videbloggat igen och pratar med om vad som hände igår... Verkligen onödig drama alltså xD (Inte från mitt håll, jag bidrog inte till det.) Jag pratar även lite snabbt om vad jag har köpt idag, lite gott och blandat. Både nödvändiga saker och "onödiga" haha :P. Men ja jag låter videon tala för sig självt, ska inte blogga mer än såhär... Jag tänkte kolla på dagens inspelade Våra bästa år och sen fixa lite mat, ringa en kompis och kolla läget med henne och sånt... Men nu så ska jag gå, ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya :)

 


 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards