Direktlänk till inlägg 19 december 2017

I surrender.

Av Tanya - 19 december 2017 10:32

Hejsan! Jag mår bättre nu. Problemet och mina jobbiga omständigheter kvarstår, men jag har funnit mer frid i min själ nu. Jag har helt enkelt fått kaptilureat. Jag hade en mörk period där jag började övertänka och analysera allting, det orkar jag inte göra längre. Så jag upplever mer frid nu eftersom det är mer stilla i mina tankar just nu. Vilket är väldigt skönt! Jag har lyssnat på en del predikningar och läst bibeln, det hjälper mig att boosta min tro och tillit på Gud, hjälper mig att fokusera på Jeuss, nuet och framtiden, än att älta saker som har hänt och ständigt beklaga över hur missnöjd jag är med enna situation jag befinner mig i. Jag kan ändå inte göra något åt det, så det är bara att acceptera läget, se framåt och gå vidare. Jag är trött på att driva mig själv till vansinne med en massa onödiga tankar som inte kan påverka min situation eller tillvaro just nu. Jag kan bara kontrollera min attityd, inte det som händer runt om kring mig.

 

Jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Jag känner mig en aning uttråkad. Jag borde egentligen tvätta och fixa här hemma lite, men det orkar jag inte med just nu. Jag skjuter upp det tills vidare :). Jag vet inte vad mer jag ska säga riktigt, annat än att jag har funnit mer frid just nu. Jag tror inte ens att det finns någon som läser min blogg längre, haha. Har ju varit väldigt inaktiv i vilket fall, så... Jaja. Ni som läser. Ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tani

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards