Alla inlägg under januari 2010

Av Tanya - 8 januari 2010 19:51

Hej hej bloggen. Känner att jag hade lite svårt att komma i gång först på grund av att jag är typ helt borta, i mina tankar, i min egen lilla värld.
Saker har hänt. Saker som att jag vill inte äta... Asså jag äter ju, men allt mer sällan så att jag verkligen blir mätt, utan bara så att jag blir halv mätt... Nej, det är inte så att jag svälter här hemma på grund av att vi är snåla eller något, utan det är för att jag inte vill bli helt mätt riktigt... Så efter några/någon timme blir jag hungrig igen, men då äter jag någon frukt, som t.ex bananer eller apelsiner... Så jag känner mig ofta/ibland fysisk svag, och mentalt borta... Och jag dricker inte heller så mycket vatten, vet inte riktigt varför jag gör såhär med mig själv... Mamma har sagt att jag borde vara smal som en pinne och väga skit lite så lite som jag äter... Men jag är inte smal, jag är lite mullig :/ . Men jag äter inte lite pga jag försöker banta eller gå ner i vikt, utan jag känner helt enkelt inte för det... Det är inte så varje dag, det är olika från dag till dag, vecka till vecka, hur jag känner mig, och hur jag mår... Jag tar bara hand om mitt yttre, mitt utseende, inte inre, hur jag mår inombords... Då menar jag fysiskt, inte psykiskt... Mina psykiska problem försöker jag ta hand om, men mina fysiska struntar jag i mer eller mindre, men det måste bli ändring på, nångång, en dag... Det är bara en tidsfråga.

Sen så har mamma och min syster och mammas väninna och min systers kompis planerat en resa till Marocko... Jag ser inte fram emot det, trots att Malin ska eventuellt följa med. Jag vet inte varför, det känns bara inte rätt... + jag gillar inte att åka/resa utomlands... Varför vet jag inte riktigt, jag gör bara inte det, men men, får hoppas på det bästa och får iallafall försöka vara positiv. Men nu ska jag gå, orkar inte blogga mer, känner mig grymt svag nu...

Ha det så bra alla där ute!

Puss och kram! /Tani.

Av Tanya - 4 januari 2010 01:49

Hej hej bloggen! :) . Idag så har jag vart med Avin och hennes kille Jesper och fikat. Fast innan vi fikade så åkte vi till ÖB och köpte lite saker och så... Bland annat body lotion till mig, men vet inte vad den heter riktigt, men den ska vara bra för kroppen, för torr hy, vilket jag har.

Men idag handlar det om en fråga som jag har till er alla. Det kallar jag för dagens fråga. Eller jag har snarare 2 frågor, och här kommer dom:

Jag har 2 frågor till er alla här: 1. Vad tycker du är roligast? Att ladda upp egna bilder, eller att kolla på andras bilder? Och nu till fråga nummer 2. Vad gillar du bäst? Att läsa andras bloggar, eller att själv blogga? :)

Så, det var dom frågorna jag vill veta. Kommenterna gärna, och säg vad ditt svar är, så lovar jag att kommentera tillbaka! :) . Om ni vill veta vad jag själv tycker om dom 2 frågorna, så får ni väl fråga genom att skriva i min gästbok eller kommentera min blogg. Men kom ihåg: Ingen kommentar/gästbok inlägg = Inget svar på vad jag tycker + ingen kommentar/gästbok inlägg tillbaka, så gör som du vill :) . Om du väljer att inte kommentera eller skriva i gästbok, så förlorar ni ju egentligen på det, eftersom jag inte heller kommer att kommentera tillbaka :P . Kom igen, det blir roligt ju, så svara på dom frågorna, så blir jag glad :D .

Men nu ska jag gå, ska lägga mig om en stund. Men ni får ha det så bra, och nu vet vad ni ska göra innan ni går ;)  :D.

Puss och kram! /Tanya :) .

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards