Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Tanya - 18 oktober 2011 23:24

Hejsan. Egentligen har jag inte ett dugg lust att blogga, men nu gör jag det för Isas skull ;) . Hon kommenterade min blogg och hon bad mig mer eller mindre att blogga, haha! Hon hade tydligen kollat till min blogg varje dag men märkte att jag har vart dålig på att uppdatera bloggen... Okey, here we go:


Det har inte hänt så jätte mycket i mitt liv faktiskt, mest små saker som att jag försöker ta tag i mitt liv något mer än förut. Genom att bland annat träna och sånt. Jag har varken lust eller ork att blogga om djupa känslor just nu...


Jag har inte snackat med Justin i ca 3 veckor på grund av att han inte har loggat in på msn helt enkelt... Men när vi väl gör det så ska vi prata ut om en hel del grejer. Jag kanske återkommer om detta senare, vi får se hur det blir. Jag saknar honom verkligen, mer och mer för varje dag... men men man får väl hoppas att han kommer logga in på msn snart, så fort som möjligt! (Helst denna vecka.)


Som ni ser, så har jag inget vettigt att blogga om ;) . Kanske beror det på att jag har tappat blogg lusten? Jag orkar inte skriva vart och varannan inlägg om djupa känslor där det går ut på hur missnöjd jag är med mitt liv. Många av er vet det redan. Jag har istället behållt detta för mig själv och har fått gråta ut helt enkelt...


Det har funnits flera dagar och nätter där jag hade kunnat blogga om djupa känslor & tankar... Men som sagt, lusten fanns inte där tyvärr. Nu så ska jag gå. Jag har inget mer att säga just nu, haha. Ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards