Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Tanya - 27 oktober 2011 01:02

Hejsan! Idag har jag inte så gjort jätte mycket. Det var egentligen meningen att jag skulle

till den dära hemgruppen som jag brukar ha på onsdag/torsdag kvällar, mest onsdags kvällar

oftast. Men det blev inte av... Jag kände helt enkelt inte för det ^^ .


Så idag har kära söta Theresé sminkat mig idag, plattat mitt hår och noppat mina ögonbryn.

Jag blev supernöjd faktiskt! :) (Y) . 


Jag har egentligen inget speciellt att blogga om, men jag tänkte lägga upp några bilder här :) .


  


Oj vad stor bilden blev, har försökt flera gånger nu att minska på bilden så att det blir lagom stor men har inte lyckats hittills... Aja, struntsamma. Nu så ska jag lägga upp en till bild.




Det här var dom 2 bilderna som jag ville dela med mig utav. Resten finns på facebook och mina vänner

har sett alla mina bilder där ;) . Det kommer fler bilder imorgon och så, då jag ska ha rakt hår i några dagar till.

Ni som vet & känner mig, ni vet ju att jag egentligen har lockigt hår ;) .


P.s kommentera gärna och säg vad ni tycker om mina bilder där jag har plattat håret!
Det är jätte roligt att få kommenterar så jag vore jätte tacksam om ni kunde kommentera
mina bilder ;) . Självklart svarar jag på mina kommentarer och om ni vill så kan jag
såklart kommentera eran blogg. Säg bara till så gör jag det, för er som vill det såklart! 

Nu så ska jag gå. Ni får ha det så bra & sköt om er!

Puss och kram! /Tani :) 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards