Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Tanya - 25 oktober 2011 22:58

Hej hej! Som ni säkert har märkt så har bloggen här ändrats här på bloggplatsen...

Vilket jag tycker är dåligt! Visst, dom skrev att många ville ha "större" bloggar alltså

bredare bloggar... Det är väl bra i sig att dom bryr sig om oss bloggare... 

Men resten då, dom som inte gillar förändringar och tycker att det var bra som det var innan?!

Har vi ingen talan? Tydligen inte... Jag önskar att man kunde ändra storleken så som man

själv vill ha det... Alltså lika stort som det är nu eller mindre... Jag hade lätt valt det mindre 

storleken, delvis för att jag inte gillar förändringar men även för att headern passade inte längre

i alla fall inte storleks mässigt... Så jag fick ändra om den. Jag blev inte alls 100% nöjd med denna

som jag vart med min förra "lilla" header, den gjorde jag lite slarvigt och inte lika noga med

detaljerna som jag var med den förra... Innan denna headern så gjorde jag en annan, men den

rosa färgen blev alldeles för mörkt så jag fick göra den ljusare. Som ni ser så är den fortfarande lite,

en aning för mörkt... Men jag orkar som sagt inte fixa och hålla på och ändra igen.


Jag får helt enkelt fixa det en annan dag, då jag har mer ork att göra ett nytt försök och

fixa det mer noggrant med färgen, detaljerna och sånt. Ni märker väl säkert inte en såndär jätte stor

skillnad, men jag har som har Aspergers syndrom så är detaljerna viktigt för mig. Både när det gäller

färgen och storleken på texten, hjärtan och så vidare...


Hur som helst. Idag har jag vart med min lilla syster och Therese. Hon är min mammas kusins 

sambo/flickvän. Jag gillar faktiskt henne väldigt mycket, har alltid gjort det. 

Sen första gången jag såg henne liksom :) . Hur som helst, vi har vart ute idag.

Vi har köpt godis bland annat och sen har jag hämtat ut ett paket. Det var en parfym som jag

har beställt från nätet. Från www.eleven.se rättare sagt ^^ .


Jag ville även nämna att jag har bytt hudvårds produkter... Alltså jag använde förut

ansikts produkter som heter Spotless och det kan man köpa i Apoteket.

Men ni som vet att jag är en riktig Lush fan, så testade jag deras produkter.

Jag köpte den 21 Oktober, även den dagen då jag har haft denna rosa datorn från

Vaio i 4 månader nu :) . Den dagen köpte jag ansikts produkter, bland annat:

Ansiktsmask, rengöring, ansiktsvatten och även ansiktskräm :) .

Allt det gick på ca 500 kr... Jag vet att det är ganska dyrt, men det är det lärt värt.

Det är gjord på naturliga indrigrienser, dom testar inte deras produkter på djur

och dom hjälper faktiskt + dom är dryga har jag märkt :) .

Nu har jag ju knappt hunnit använda det i 1 vecka, men jag har redan märkt skillnad faktiskt... (Y) 

Så det är bra grejer det. Jag rekomenderar er alla att testa det från Lush, prova er fram :) .

Såklart så kan ni få hjälp där också om ni ber personalen om hjälp :) .


Men nu så ska jag gå, pallar inte blogga längre. Jag har ändå inte så mycket mer att blogga om...

Ni får ha det så bra och sköt om er. Ta även hand om varandra! Puss & Kram! /Tani :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards