Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Tanya - 13 maj 2011 23:57

Hejsan bloggen! :) . Imorse när jag vaknade så hade jag sjuuukt ont i magen...
Det sög. Sen så fick jag ångest samtidigt och var orolig över att jag inte skulle orka åka till Stockholm idag, att det skulle bli värre och att jag inte kunde ställa upp för min kusin Amanda och åka till Gröna Lund imorgon...
Men sen så efter mycket om och men så slappnade jag av och somnade om :) .
Dock hade jag fortfarande ont i magen... Sen när jag åt frukost så blev det lite bättre för stunden... Jag duschade, gjorde i ordning mig och mormor skjutsade mig till Stockholm :) . Sen så fick jag ont i magen igen, men blev bättre igen sen när jag åt mat... Nu så har magen skött sig i ett tag :) . Jag hoppas verkligen att jag inte får ont i magen imorgon eller under natten, då jag ska upp tidigt imorgon och ska åka till Gröna Lund med min kusin Amanda. Det ska bli roligt, älskar att vara i Gröna Lund och åka en massa olika saker, som berg och dalbana, popexpressen, spökhuset, lustiga huset, kvasten och så vidare... :) .


Ikväll efter jag åt mat så gick jag och satte mig vid datorn i en stund... La mig ifrån datorn och vilade lite då jag kände mig trött. Sen så fixade jag chips, hemma gjord dipp och drack Pepsi Max, mums :) . Såklart så kollade jag på en film och smsade med "Cesar" lite då och då :) .


Nu så tänkte jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon som sagt.
Jag ska ta bort sminket, byta om till sovkläder, ta min sista medicin och sen gå och lägga mig så klart :) . Ni får ha det så bra och sköt om er!


Puss och kram! /Tani :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards