Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Tanya - 29 maj 2011 22:10

Hejsan. Anledningen till att jag inte har bloggat så mycket här är på grund av olika anledningar... Jag har mått dåligt och vart på dåligt humör.
Sen så har jag skaffat en annan, privat blogg. Den är lösenords skyddad och endast 2 personer har lösenordet till den, så att dom kan se mina inlägg...

Där bloggar jag om väldigt privata och personliga saker som har hänt mig, som jag funderar på och hur jag mår och så vidare... Detta är mer allmän, öppen blogg. Där med kan man inte heller skriva EXAKT allt... Men där på min andra blogg så kan jag skriva exakt allt :) .

Det är jobbigt mellan mig och Justin just nu... Det är tufft och kämpigt helt enkelt. Jag är rädd för att han kommer att välja den enkla vägen som han kommer ångra sig... Alltså strunta i det här, strunta i oss... men när man tänker efter så verkar det inte vara så jätte troligt att han kommer göra det.
För han sa att han älskar ju mig trots allt, men att han är förvirrad.
Han sa att han har funderat på att skärpa sig. Logga in på msn oftare, skaffa cam och så vidare... men att han inte har någon plan just nu.
Så han sa i alla fall att han ska försöka och så, men att han är osäker...
Jag vet mycket väl varför han känner sig så osäker, det är ju för att han

inte har alltid gett oss 100% om man säger så... Då blir man splittrad till slut.
Tro mig, jag vet det själv. Man klarar inte av att ha halvdana saker i längden, man mår dåligt av det till slut. Så nu är det allt eller inget som gäller.
Jag tänker berätta för honom att han är tvungen att välja... Mig till 100%

eller ingenting alls. Ingen kontakt, ingenting. Han kommer alltså att verkligen att förlora mig big time... Frågan är om han kan göra den uppoffringen, ge upp allt på grund av en tillfällig förvirring? För en vecka sen så sa han att han ville vara med mig för alltid och att han verkligen älskar mig, nu så tvekar han.

Det låter inte vettigt eller troligt att han skulle välja att skita i allt när han inte ens har försökt ordentligt + tillfällig förvirring, rädsla. Då är man minst sagt feg som person om man väljer att gå ur detta. Då visar det att han inte är redo för något seriöst, men samtidigt så skulle han inte heller kunna släppa mig helt, tro mig... Därför vore det bästa för oss båda om han bestämde sig för att ta tag i oss... Aja jag orkar inte blogga mera, är inte på humör...

Just ja, vill säga en sak till. Idag för exakt 1 år sen så lärde jag känna Justin... Det var då vi snackade för första gången på msn, lärde känna varandra...
Jag kommer ihåg hur lycklig jag kände mig då :) . Men nu?... Nu känner jag mig ledsen, rädd, förtvivlad och sårad. Idag exakt 1 år senare... Fint sätt att "fira" det på va?... Han har inte loggat in på msn idag, han lär inte göra det idag heller... Men nu så ska jag gå, har inte så mycket mer att säga. Har nu bloggat av mig lite :) .

Men ni får ha det så bra. Puss och kram! / Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards