Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Tanya - 16 maj 2011 20:10

Hejsan! Nu är helgen över och idag har jag haft studiedag så det blev som en extra ledig dag :) . Jag har vart hos Avin och mormor. På fredagen tog vi bara lugnt, sen så på lördagen så gick jag upp tidigt och gjorde i ordning mig för att åka till Gröna Lund med min kusin Amanda, det var roligt :) . Jag åkte den nya berg och dalbanan, den heter Twister. Den var rätt så rolig, mildare än berg och dalbanan, alltså Jetline men något "läskigare" än vilda musen :) . Jag har lagt mig vid 12-1 tiden hemma hos Avin i helgen, senast 2 och gått upp cirka 9-10 tiden :) . I söndags så gjorde jag inget speciellt... och idag så åkte jag hem rätt så tidigt :P .

Just ja... Dino fyllde år igår och jag fick lite dåligt samvete över att jag inte kunde vara med honom och "fira" honom... Det som är tråkigt/synd är att Dino inte räknas som en kattunge längre, utan nu räknas han som "vuxen" åh vad tråkigt... :( . Men men, han kommer alltid vara min lilla bebis!  

Imorgon så ska jag till psykologen. Jag ska till psykologen sammanlagt 4 gånger till sen så är hon ledig i sommar, då får vi fortsätta att träffas i höst.
Hoppas jag inte blir galen nu under sommaren bara på grund av ångest, oro, panik och sånt haha... Nej men jag klarar mig nog ^^ . Har jag klarat mig hittills i 20 år så lär jag klara mig några/någon månad utan henne :) .

Jag vill säga en grej till... Jag längtar efter tills jag får min nya rosa dator! Det ska bli en student present till mig :D . Jag tänkte egentligen beställa en rosa dator från Dell men den designen som jag ville ha finns inte kvar, finns nu bara fula och tråkiga design bland annat med olika flaggor på och så vidare... Det finns en fin rosa design kvar men den vill jag inte ha, delvis på grund av att min syster har en sån redan så jag vill inte ha en exakt likadan... Men även för att jag känner då att den är "näst bäst" och jag väljer den endast på grund av att dom har tagit bort dom finaste rosa designen som jag ville ha för cirka 6 månader sen... Så nu får det bli en rosa laptop från märket Vaio :) .

Jag har inte så mycket mer att säga just nu, haha. Så jag ska gå nu.
Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram! /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards