Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT TILLBAKA MIN FINA ROSA LAPTOP! :D

Av Tanya - 20 juni 2012 19:43

Hejsan! :) . Gissa vad? Idag är jag glad... Delvis för att jag har vart med min fina vän Nathalie   . Då vi umgicks, åt mat, drack lite läsk och sen tog lite ego bilder på varandra från våra mobiler :P . Men även för att jag har ÄNTLIGEN!! Fått hem min rosa laptop... Jag råkade ju ta sönder den genom att spilla läsk när jag satt framför datorn... Jag har lärt mig en läxa: Jag ska INTE dricka (speciellt inte läsk) framför min laptop när jag sitter vid den... Den har förnyats lite grann. Hårddisken har bytts ut och även tangentbordet. Så nu funkar det lika bra som det var innan jag råkade förstöra den! Förresten... Imorgon har det gått exakt 1 år sen, sen jag fick den här rosa laptopen... Vilken tur och bra att jag fick tillbaka denna då dagen innan det hade gått 1 år! :D . Fast detta känns som en ny start, känns som om det är nästan första gången som jag får denna idag... Det känns inte som om den har vart på lagning. Det känns mer som om jag har fått en helt ny fräsch laptop... men det är för att tangentbordet är fräscht, precis så som det var precis då jag hade fått denna laptop... Ni vet, innan jag åt framför datorn, kladdade ner tangentbordet och råkade spilla läsk över denna, haha... xD 

 

Men nog om den saken! Nu så ska jag gå och se på dagens inspelade Våra bästa år, sen så ska jag eventuellt vila sen för jag känner mig helt slut och trött då jag har dom senaste 3 nätterna sovit dåligt + lagt mig sent... Inte bra! Nu så ska det bli skärpning för min del. Jag kan ju inte fortsätta hålla på sådär... annars mår man ju konstant dåligt/konstigt så som jag har gjort på senaste tiden... Men men, jag ska gå nu som sagt. Jag ska ladda upp en bild på mig som togs idag. Min vän Nathalie tog den fina bilden! :) .



 


Denna bild togs ute, på min lilla systers balkong... Jag vart supernöjd med denna! Jag har denna bild som profilbild både på Facebook och även på msn... :) . Nej men nu så ska jag gå. Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram! /Tanya  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards