Direktlänk till inlägg 23 augusti 2012

Så klumpig jag är... :O

Av Tanya - 23 augusti 2012 19:21

Hejsan! Jag har inte alls mått bra idag tyvärr... :( . Jag skulle egentligen ha träffat min vän Nathalie idag men det blev inget... hade ont i kroppen. Bland annat magen... Men jag får skylla mig själv. Jag MÅSTE sluta med att ta min sista medicin på tom mage, det blir nästan alltid konsekvenser dagen efter! Nej, jag gör inte detta ofta som tur är... men då och då har jag TYVÄRR gjort det. Nu är det slut med det. Jag ska lära mig en läxa utav detta... Det förstör ju hela min dag :O . Jag har bara typ sovit/vilat lite och så... Just nu så gör jag inget speciellt. Jag bloggar + målar naglarna. Lila ska det bli. Lila glitter ^^ . Efter det så ska jag kolla på en serie som heter One upon a time. Det går på torsdagar, kl 20:00 på kanal 5! :) . Det var Isa som fick mig att bli intresserad utav det :P . Jag har faktiskt inte så mycket mer att blogga om? Haha, snacka om tråkigt inlägg, jag vet... En sak jag inte förstår: När jag mår psykiskt "bra" då jag ALDRIG mår psykiskt BRA på riktigt... så mår jag fysiskt dåligt. Eller så när jag mår fysiskt dåligt, så mår jag psykiskt "bra" eller så kan jag må både fysiskt & psykiskt bra, men det sker inte så ofta att jag mår både fysiskt och psykiskt bra... Det är inte bra det. Jag börjar bli less på att ha det såhär... Känns som om jag måste börja skärpa mig inom alla håll och kanter. Jobbigt att allt är upp till mig, för det är bara jag som kan "fixa" det, ingen annan... 

 

Jaja, nog med det. Jag har inte så mycket mer att blogga om. Just ja en sak till! Här om dagen kom jag hem från Stockholm faktiskt. Jag hade vart i Stockholm i nästan en vecka. Där har jag bland annar vart på stan, köpt lite Lush produkter ^^ . Ännu en tvål (en ny, som heter Miranda) en mascara, en solid parfym som heter Karma och ett rosa flytande läppstift som heter "Charm" och det är en babyrosa färg med en lila touch... Äntligen! Jag har LÄNGE sökt efter just den EXAKTA färgen... Jag har köpt en massa annat läppstift, läppbalsam och liknande på jakt efter "den perfekta babyrosa läppstiftet" och ÄNTLIGEN har jag funnit det. Snacka om tur för mig, liksom ödet! Haha. Lush, som jag annars ÄLSKAR har dessutom fått in smink, just den färgen på läppstiftet som jag LÄNGE har sökt efter... ^^ . Jag får blogga mer om produkterna mer detaljerat en annan gång ^^ . Sen så har jag även kollat på Vampire Diaries där i Stockholm och jag har även vart på Gröna Lund i måndags med Amanda... där jag lyckades vara klumpig. Jag ramlade 2 gånger sammanlagt den dagen, haha :( . Sen dagen efter när jag kom hem så lyckades jag bita mig själv så hårt i läppen när jag åt en banan att jag började att blöda... Smart jag är!   . Haha eller inte... Eller, jag är ju egentligen inte dum/korkad... jag är bara allmänt klumpig av mig och kanske lite pinsam på köpet, haha ^^ .  Så, nu har jag precis målat klart mina naglar... (Ja, jag målade mina naglar samtidigt som jag bloggar just nu :) . )

 

Men nu så ska jag gå... Jag ska snart kolla på Once upon a time, då den börjar snart... Men ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tani  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards